富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-13

12th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 門司港 & 小倉城 Day 5 Part 2

返到 門司港 ~
我地 經 Blue Wing Moji ( 音樂吊橋 ) 過 海峽 Plaza 
夾到冇咁岩 ~ 我地過橋後 . 佢就夠鐘開閘 
Zoom ~
終於見到 蕉蕉人 啦 ~
繼續去相 -
如果大家有時間 . 可以上 2/F 整返個 獨一無二既 記念品 ~
烤番薯 ?! 
叔叔依到有 2 款 煨番薯 . ( 當然重有其他野食 . 不過 我地只係對佢既 番薯 有興趣 ~)
煨番薯分別係 - 
普通 : 100g/ 140円 & 安納芋 100g/ 200円 
***
提提你 :
やきいも ( 即 - 焼き芋 )
焼き芋 = 香港既 煨番薯 
***
我地簡左 安納芋 . 多謝 320円/ @
真係 又香 又甜 又好吃 ~
返到黎 門司港 . 估唔到 預見另一隻 馬騮 預備 表演 .  
可惜時候關係 . 我地冇得留底 . 要繼續上路 ~ 
向 小倉城 進發
門司港 - 小倉城 : JR 鹿児島本線(快速) [荒尾行き] 
車程約 20mins . 黎到 西小倉 
由於聽日係 成人禮 . 所以 . 時時都會見到 著住 靚靚和服 既 姐姐 ~ 
由 西小倉站 到 小倉城 . 我地經 八坂神社 入    
去相 - 
@ 八坂神社 側門一出 -
對面就係 小倉城庭園 
@ 小倉城庭園 斜對面 就係 小倉城
哈哈 ... 順利完成任務 ~
影完小倉城 . 經 Riverwalk 回 小倉站
@京町通り 行圈時發現 - 原來小倉 既藥房 . 果然比博多平小小 ~
所以 . 如果大家要入貨既話 . 留返黎小倉買啦 . ( 大約係博多 8 - 9 折 )
***
提提你 -
京町通り同 小倉中央商店街其實係相通架 ~
所以 . 如果要行晒既話 . 2 個鐘都怕唔夠 !!
***
@小倉中央商店街 旁邊電梯上天橋 直達 小倉站  

又係到 Tickets Counter 換飛 既時候 . 
***
@換飛後 我地又有小趣事發生 -
事原 :  
職員哥哥 幫我地畫左 3mins 後既列車 ( 汗" ~ )
其實畫飛時 職員哥哥 曾經問我 3mins 後列車好唔好 .
同一時間 . 職員哥哥 重答多句 : 依到好近月台 ~  
正當我考慮好與唔好既時候 ....... 我個叻老公 係乜都聽唔明情況下 . 竟然答 : Ok .......?!
就係依句 Ok . 搞到我跑到得返半條命 . 唉 ~ 
因為 - 
我地只有 3 mins . 要由 Counter 去到月台 上車 . 都算趕趕地 ( 起碼要急步行 ) 
點知 . 老公依個時間 . 竟然行錯路 ( 正確黎講 係行相反方向 )
好彩 職員哥哥 跑出黎 叫住我地 ...... 之後 . 重親自同我地一齊跑 . 帶我地去返正確月台 ~ 
雖然我好感激 職員哥哥 既 陪跑行為 . 但我想講 : 
明明可以唔洗跑 . 搞咩依家要趕得咁辛苦呢 ?   
所以 基本上我係冇啦啦 跟住佢地 向左走 . 向右跑 ... 唉 ~
***
小倉 - 博多 : 特急ソニック 46号 ( 885系 )
上車後 . 又係 High Tea 既時候 
@ 商店街旁既 KFC
多謝 - 1200円/ Set 

2 則留言: