富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-15

14th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 別府地獄 一日遊 Day 7 Part 2

由於 巴士班次 問題 . 
出閘後 馬上過 2 號車站乖乖係到 等車

***
提提你 
遊 別府地獄 方法 :
1) 跟本地團 ( Local Tour )
2) 自由行 - 地獄官網
* 自由行既朋友 . 記得上網 Print Coupon Discount *

***
交通方法 -
JR 別府 - 別府地獄區 :
JR 別府站 西口對出 - 亀の井バス 2號站  ( 即 - 亀の井 2號 巴士站 )
@2號站 有 2 . 5 or 41 番 鉄輪行き 等 都 Ok .
但出發前 小妹上網 Check 過 路線圖 .
發現 原來 2番 バス ( 即 - 2號巴士 ) 會兜多小小路 . 所以行車時間會耐小小 .
而 5 & 41 番バス ( 即 - 5 或 41號 巴士 ) 路程相約 . 最重要係 唔洗 兜路 ~
路線圖 - 請按

***
亀の井バス 已接受日本各區交通 IC 咭 -
例如 : 東京 Suica ( 西瓜咭 ) ; Pasmo 或 大阪 Icoca ( 企鵝咭 ) 等等 都可以使用
而 九州 Sun Q パス 都可使用 : 官網 - 請按
***

另外 . 相信有好多朋友都會為 買唔買 900円/ 位 既 巴士 One Day Pass 而頭痛
不過 . 經我依個 C 奶仔計過 . 基本地獄遊 只需坐 3程巴士 . 根本唔需要參與 One Day Pass

上落車 車站如下 -
1st  程 : 別府站 - 海地獄前
2nd 程 : 鐵輪 - 血の池地獄前
3rd 程 : 血の池地獄前 - 龜川站

***
都係講返我地今日 既 破地獄之旅吧 -  
我地為左方便上落 車  . 將以 大阪 Icoca 支付車費
*** 
~ 提提你 ~
如果你都選擇用 Icoca ( 即 - 日本八達通 ) 的話 .
上車時 記得先拍 @上車門旁既 讀咭機 ( For 記錄你@邊個站上車 )
而落車時 . 再拍司機旁的 讀咭機 ( For 扣車費 )
咁就唔怕會扣多車費 !!
***
巴士埋站啦 . 向 海地獄 進發 ~
別府站 - 海地獄 -
5番 バス ( 即 - 5號巴士 )
車程大約 15mins @海地獄前 落車    
海地獄 位於 車站對面 
***
提提你
建議 地獄遊 次序 :
山地獄 - 海地獄 - 鬼石坊主地獄 - かまど地獄 - 鬼山地獄 - 白池地獄 - 龍捲地獄 - 血の池地獄  
***
@山地獄門前售票處購入 入場套票 . 折後價 1800円/ 位
正式開始 我地既 破地獄 之旅 -

1st 站 山地獄 - 
山地獄 除左 有幾個 高溫出煙位 外 . 重係一個小型 動物園 .


2nd 站 - 海地獄

@海地獄 參與 -

試味感 -
極樂饅頭 : 原來係紅豆溶麵團 . 雖然唔太甜 . 但感覺好一般 !
地獄蒸し焼きプリン : 比焦糖布甸要淡 . 試過就算啦 ~     
2個項目多謝 930
***

3rd 站 - 鬼石坊主 地獄

離開 鬼石坊主 地獄 沿斜路落 .會返到 山地獄 門口 . 
再一直往斜路行 . 經 地獄めぐり通り 直落 -  


4th 站 - かまど地獄






但同場加影 Keroro ( 韓國團 ) 嘈音 + 高危表演 -
表演咩 ? 唉 ~ 呀哥哥 特登點煙 . 跟住係咁吹 手上既 煙灰 落 D 高溫泥漿到 .....
搞到即場 Sa Sa 聲 唉 ...... 煙霧升級 !!  =.="
唉 ~ 呀哥哥 做埋 D 咁既野 ..... 搞到我同老公 雞咁腳走 ....

點知 ..... 過到初一 過唔到 十五  >.<"
呀哥哥既表演 話咁快 就追到上黎 !!
唉 ~ 依次重勁 ! 我終於知道咩係 高處未算高 ..... ( 見下圖 )
佢竟然 跨欄 而入 ..... 繼續表演同一樣既項目 - 煙灰
而同場既 Keroro 團友 係咁 : Wa ~ Oh ~ + XYZABC [ 韓文 ]
就連 旁邊賣野既 姨姨 都睇到 O 晒咀 ..... 


唉 ~ 其實依到好多野睇 ...... 但呀哥哥 係到 阻頭阻勢 阻住晒 !
見勢色唔對 ..... 為有走為上著 

5th 站 - 鬼山地獄
鬼山地獄 除左有高溫熱泉外 . 重係一個 鱷魚館 .



6th 站 - 白池地獄
離開 白池地獄 . 沿出口往下行 . 見到依個 十字路口 .
***
提提你 
眼前依個 1號 巴士站 係返 別府站 的 !  
***
如果要去 龍捲地獄 & 血の池地獄 . @上圖路口左轉 . 黎依個 鉄輪 2 號站 
鐵輪 - 血の池地獄前
16番バス ( 即 - 16號 巴士 ) 車費 180円/@
車程約 7 mins @ 血の池地獄前 落車 .


落車後 同樣過對面馬路 就會黎到 - 血の池地獄
原先 我地打算先入 血の池地獄 . 點知 見到 Local Tour 個領隊姐姐係到 趕梗鴨仔 .
( 其實我地係 之前其中一 個地獄 已經見到佢地 )
所以 . 有理由相信佢地正預備 過 龍捲地獄 ! 即係話 龍捲地獄 應該差唔多 噴水 ~  
於是 我同老公 即刻扮晒野 . 跟住佢地落 龍捲地獄 ~

7th 站 - 龍捲地獄
 
果然 . 夾都冇咁準 ! 當我地 簡好影相位後 . 龍捲地獄 就噴啦 !!
由 地洞開始 霧煙 - 噴輕煙 - 小噴水 - 大噴水 . 全個過程我地都參與到 !
So Good  ~ 依個情景 . 真係 何其壯觀 !!
 
8th 站 - 血の池地獄
同場參與 - 血の池ぷりん

試味感
原來佢係一杯 加左 士多啤梨醬 既 布甸 ...... 都係嗰句 : 試過就算 ..... 
***
參觀完 所有地獄後 . 行返過對面馬路 .
去返岩岩落車 既 血の池地獄 站 . 坐返 16號 巴士 回 JR 別府 ( 或 大分 ) 站
***
最後埋數 . 今日 3 程巴士 只需 7xx円/位
當然 . 如果你由血の池地獄 直接坐回 別府站 . 車費肯定會比我地貴小小 !
但以小妹當日印象 . 應該只係 8xx円/位 .  

8 則留言:

  1. 請問遊哂全部別府地獄要幾耐時間呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地嗰日連 等車坐車大約 2個幾鐘 3個鐘

      刪除
  2. 1月份九州有冇下雪 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以地理黎計 . 九州應該唔會點落雪 , 但今年比較特別 . 因為我有朋友 遲我地小小過九州 佢話有小雪 !

      刪除
  3. 我上年去白川鄉有落雪, 好想再去看落雪, 依家知道無, 有少少失落!

    回覆刪除
    回覆
    1. 白川鄉高九州咁多 . 當然會落雪啦 !!

      刪除
  4. 想請問如果在鉄輪參觀完6大地獄,在1號巴士站應直接坐幾號巴士返回別府站?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多架巴士都可以返到別府站 . 請參考 : http://www.beppuni.com/bus/time_k/2015/047_1.pdf

      刪除