富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-11

10th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 伊丹空港 & Hotel Resol Hakata Day 3 Part 2

黎到今日 . 我地既 旅程 才算正式開始 ~
因為我地今日將 由大阪 轉飛 九州 !! 
@ ANA 訂 Package 時 . 簡左係 伊丹空港 ( 即 - 大阪空港 ) 坐 內陸機 過 福岡
********
提提你 :
ANA 九州 Package 需要轉機 ( 即 - 來回九州 都需要轉機各一次 )
雖然話 時間上唔夠 CX 理想 . 但論價錢 真係親民過 CX 好多 !
***
如果大家時間夠的話 . 可以好似我地咁 . 一次過 玩晒 3 個地方 :
大阪 ( 關西空港 ) - 伊丹空港 到 九州 ( 福岡空港 上/ 落機 ) - 羽田空港 到 東京 - 成田空港 回港 
***
點解我會選擇 由 大阪伊丹空港 過 福岡 ?
因為航班選擇多好多 ! 差唔多個個鐘都有機過福岡 ~ 
但 關西空港  @時間上落差實在太大 ..... 所以 . 根本唔洗諗 ! 
********
由 難波 到 伊丹空港交通方法 :
なんば(大阪市営) 御堂筋線 梅田(大阪市営) 轉 梅田 阪急宝塚本線 蛍池 
之後 再 大阪モノレール 大阪空港 - 車程大約 48 Mins . 而車費 650円 
去到 阪急蛍池
只要行過隔離 就會黎到 大阪モノレール 線既 蛍池站 轉坐 單軌電車 .
其實單軌電車一開 . 已經見到  伊丹空港 既 停機坪 . 所以 真係非常方便 . 
嘩 ~ 羅船掌飛機 呀 !!
唔知我地係咪坐佢過福岡呢 ? 係就好啦 !! 咁大女都未坐過 ....... 
Check in 先 ~ 
********
提提你 :
內陸機場既 Check in 手續相當 "自助" !
由 機場保安 Check 行李 又或 托運 ( 將行李寄倉 ) . 都 100% 自動人手化 ~
[ 係用你自己對手 黎 人手化 !! ]
但好彩 . 所有 Counter 都係隔離 . 所以 實際上唔會辛苦 . 
******** 
Check in 後 . 重有大把時間 . 當然要參觀下 伊丹空港 -

1st 站 - 寄信

又係 1張 媽咪 . 1張 自己 

寄完信後 . 就由北冀開始參觀 . 去相 -  
伊丹空港 Floor Plan 大約係咁 ~

因為坐內陸機 ( 短途機 )既原固 .
ANA 只會提供水 ( 野飲 ) & 一粒糖之外 . 係乜餐 ( 連茶點 ) 都唔會提供的 !  
所以 . 老公話要 食 D 野 打定底 .
是日 Tea @ 伊丹空港 Food Court
Order 時 比老公見到依支 冇酒精既 啤酒 . 佢又話想試味喎 ~
Tea 多謝 2180円
食飽飽 向閘口進發 ~
真可惜 . 今次 我地只可遠觀 而不可褻玩 既 羅船掌機 .......
欣賞完 羅船掌機 後 . 我地過左 5號 閘口 既 叉電房叉電 ~
哈哈 ~ 福岡 )))) 我地黎啦 !!
由 大阪 過 福岡 . 只需 1個鐘 ~
由於我地坐內陸機 . 所以 唔洗坐接駁巴士 ~ 
出閘後就可以直落地鐵站 ~
其實 落機時已經感覺到 博多's 寒意 ~
點知一步出機場 ...... 睇到依個數字 ..... 令我's 寒意指數急遽上升 !
因為 ...... 依家只有 ....... 3 度 ?! 凍 !
@博多 . 我地先入住 Package 酒店 . 之後搬東橫 Inn .
而 Package 酒店位於 中洲川瑞  . 由 福岡空港 到 中洲川瑞 只需 10 Mins . 
@ 中洲川瑞站 1號出口 一上路面轉灣 就黎到 酒店門口 . 非常方便 !
但依間酒店既設計小妹就唔多 Buy !  因為 個 Lobby 竟然係 13/F ~
一個字 : 煩 !
為左搞個 Check in 手續 . 要係咁 等 Lift . 遊 Lift 河 . 再等 Lift 先返到房 ! 唉 ~  
不過 . 間房既環境 都算唔錯 ! 又到同大家介紹下 間房 & 酒店 -
床位 對正 電視
書枱
衣櫃 @ 大門後面
雖然 Size 細左 D . 不過都算夠用 ~
到房內設備 - 除左間間酒店都有既 電視 雪櫃 水煲 & 茶杯 外 

重有一個多頭分插叉電器 .

另外 . 重有一部 Size 好大既 加濕 連 空氣清新機 . 
景觀 -
左邊望到一蘭排紅燈籠 . 而右邊剛好對住 Gates .
而 Toilet 面積亦相當見洗 .

重有 . 依間酒店 @14/F .
有一個 好大既人工風呂場 ( 男女分浸 )
而我 當然有親身上陣會一會佢 . 不過由於入面唔方便影相 .
所以 小妹只有參與玩水 . 而沒有影相記錄 ~   
最後 . 由於 ANA Package 包左 2 日酒店早餐 .
所以 岩岩 Check in 時 . 職員亦同時將 早餐證 比埋我地 .
@早餐時到地下外判餐廳 . 出示此證 便可享用免費自助早餐 ~

********
好 ~ 介紹完酒店之後 .
我地又要把握時間 向 Canal City 進發 ~ 

沒有留言:

張貼留言