富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-18

17th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 上野 0101 & Super Hotel Day 10 Part 3


押上 - 上野
都営浅草線 到 浅草 轉 東京メトロ銀座線 - 車程只需 15 mins


照溫度計所講 . 依家只得 5度 . 但好彩今晚風唔大 . 所以 唔係好凍 ~ 
入去 Lu ~



行完 0101 沿 大馬路 行過橋底 .
是日晚餐 -
隔離枱叔叔飲啤酒 . 而我地 就飲 橙汁 :p
今晚有 - 燒鰻魚飯 
我既
老公既
多謝 2700円
唔覺唔覺又 10:xx . 要起程返酒店 ~
其實今次我地係 1st 次 參與 Super Hotel
原來 Super Hotel 係用電腦黎 Check In 架 ~ 
( =.=" 我地好大鄉里呀 )
酒店 會為入住既 女顧客 送上 5 件入住小禮物 ( 全部都可以自選 )
地下層 @ Lobby 對面 . 有 2 部電腦 & Printer 以供 住客使用
重有 公眾電話房

房門 . 用密碼鎖 . 而 密碼紙 @ Check In 後 . 電腦 會即刻 Print 出黎 .  
入到房 -
床位
書枱 -


@電視後面 . 有 1 條多頭分插

到其實房內配套 -
  
   
而個窗 剛好對住人地屋企門口
到 Toilet -  

鈎毛衣 & 暖坐板 都有 !
 整體上 . 我真係覺得 Super Hotel 好過 東橫 Inn 好多 . 果然貴得有道理 !!
但 ..... 唔代表我會離 東橫 Inn 而去 !
因為 ..... 錢作怪囉 . 鬼叫佢真係平好多咩 ~ 唉 ....... =.="
********
是日戰利品
藥房代表



秋葉原代表 

東京站一番街代表
Sky Tree 代表

0101 代表



酒店自選入住小禮物

********
是日消夜
********
提提你 
間房個電視 表面睇 . 佢真係一部電視 但除此之外 . 佢重係一部電腦黎架 . 而且重可以上網架 ~
See - 
方法 -
將 地デジ 081 轉到 HDNI 2 咁就可以上網架啦 ~  
不過 . 房內既 Keyboard 只有日文 

沒有留言:

張貼留言