富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-14

13th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 特急ゆふいんの森 & 由布院車站風呂 Day 6 Part 1

因為 景點上 + 時間上 都有限制 !!
所以真係冇辦法 ....... 我地今日又要搬啦 !!  ( 累" )
而且 重要搬到 無雷公咁遠 - @ 博多 搬過 由布院 @.@"
********
是日行程 -
閒遊博多站 - 由布院車站風呂 - 閒遊由布院 - 由布院 いよとみ ( 民宿酒店 )
********
一早起身 又係酒店早餐's 時候 -
但坦白講 :
小妹自問唔係揀擇 ( 揀食) 之人 . 對食亦冇乜要求 ( 相信認識我既朋友都會知道吧 ! )
但我對 東橫 Inn 既早餐 ...... 真係越黎越 ..... 失望 !!
唉 ~ 都係嗰句 ..... 總之一定食得你飽 !! 其他既 真係唔好問啦 ~
是日早餐 :  
左: 我既 & 右 : 老公既
 
今日只係 參與 10:xx 既 特急ゆふいんの森
Ha Ha ~ 終於可以放慢手腳 慢慢妝身 . 而 老公亦 可以 他他條條 無聊影 ~
由於我地要 @由布院 2 日 1 夜 . 所以 呀鹿 要留守係 東橫 Inn . 
出發 ~
雞嗽既 運河城 真係平靜 ~
黎到博多站 . 當然先去 Counter 換返今日車飛 ~
另外 ..... 今日早左出門 , 時間上變得充裕 
所以 . 拎返日前 ( @1st 次 JR 綠色 Counter 領取 Kyushu Rail Pass 時 ) 職員比既 Leaflet .

見有時間 . 咪過黎睇睇 係咪有 Welcome Gift . 結果 . 真係有小禮物呀 !
之後 . 再參觀 車站便當 .    
時間差唔多 . 夠鐘上月台 . 特急ゆふいんの森 已經係到等梗我地 
而係佢隔離既係 ... ?! 特急 有明 ; きりしま ; かいおう or きらめき ....... 唔理係咩都好
雖然今次未有機會坐 . 但望下 , 影下 都係好架 ~ 0v0
博多 - 由布院 : 特急ゆふいんの森 3 号
開車後 . 職員姐姐就黎同我地 打招呼 & 介紹 車內佈局
出動搵食 -
是日 Brunch ( 2份分 ) -
ゆふいんの森 弁当
Zoom -
而 Drink 有 - 溫洲 みかん ( 溫洲桔子汁 )
* みかん 即 橘子 . 但 橘子 唔係 "橙" 而係 "桔"     

而 甜品 有 草庵秋 既 Cheeses Cake
Brunch 多謝 2300円 
見到 慈恩の滝 . 即係話 我地差唔多到啦 ~
大約@ 落車前 30mins 左右 .
職員姐姐 拎住依個 記念日期牌 到每個車箱 比乘客影相留念 ~
最後 . 當然要 吸記念印 啦 ~

食下 影下 瞓下 . 2個鐘話咁快就過 . 我地黎到 由布院
月台上 見到 傳說中 既 車站風呂 ( 足湯 Only ) 
日本人真係細心 . 就算只係 站內足湯 . 都會為女生預備 - 女性專用コーナー
* コーナー 即 Corner
但 Corner 內不設任何沖身設備 ( 冇水喉 ) . 即係話 只 For 你 簡單妝身 
果真 詩情畫意 但非常 風涼水冷 ~ 
***
提提你 -
足湯係要比錢架 - 大人 160円 而 小朋友 80 円
如果想參與既朋友 . 記得先到 站內 Counter 買飛  
***
參觀完 站內風呂後 . 一踏出由布院 
嘩 ))) 好雄偉既 由布岳 ~ 
* 中午既 由布院 邊會冇人呀 ~ 下圖 @14號 一早 ( 09:xx ) 補影的 !!
離開車站 1st 時間 . 當然要搵地方 叉電 .
* 叉電位 - 背向車站 向右邊行 5mins 即到
之後 . 順方向先到酒店放底行李 . 

2 則留言:

  1. 你篇遊記寫得好易follow, 可以止住渴先~^^

    btw, 我想問みかん其實係柑定係桔?

    回覆刪除