富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-14

13th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 2 Part 3 - 三重縣一日遊 : 伊勢 ( 外宮 ) + 名古屋北陸巴士 Center + 是日戰利品

上文提到 -
由於時間關係 , 我地唔可以直接坐 51號巴士 到 外宮 !
1 來怕塞車 . 2來怕兜圈 . 既然有任坐 Pass 為安全起見 .
我地 @ 宇治山田站 轉電車
@ 伊勢市站一出 ,  就係 外宮參道
由 外宮參道  一直行 約 8 - 10mins
黎到 外宮前
* 如果你係坐 Can 巴士黎外宮 . 就係 @ 依到落車
去相 ~
直行多幾分鐘就到 外宮 ~
但無奈 我地真係趕時間返明古屋 換 聽日's 金沢巴士車飛 ~ 所以 . 我地只係行到依到 H.H" 

唉 !! 真係有 D 尾終不足's 感覺 .... 不過 學老公話薺 : 都 [[ 算 ]] 到過啦 ~  
 
@外宮返 伊勢市站 - 沿路黎 沿路走
同黎嗰陣一樣 . 拎返套 Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days 到 Counter 換車飛
總算趕到 16:54 返明名屋既急行車 ~
換車飛時 . 我同職員講 : 想要近叉電區 ( 吸煙區 ) 既位置 .
點知 .... 原來依架係舊款車 .
全架都係叉電區 !!
See ~ 個米缸就係張櫈上面 !
可以坐係到叉電 . 而且又唔洗行黎行去 ... 真 C 服 ~
而且 . 全架只有 3 個人 ( 我 & 老公之外 . 重有另一位叔叔 )
雖然日本人坐車已經好靜 !  但依一刻就係更 寧靜 ~ 可以安安靜靜 瞓返教 休息下 
但個天真係好公平 ! 比左個有得坐既叉電區我 . 就拎走車上既 自動售賣機 .
因為我地上車時身上既 "水" 已經唔多夠 . 一心諗住上車買 !
但點知依架係舊款車 . 係冇 " 自動售賣機 " !

唉 ~ 搞到我地 @電車上飲水時 都要慳住黎飲 !!
 
( 因為我地身上只得返大半支綠茶 ....... 2 份飲 ~ )
臨落車前 . 我地到其他車廂睇過 . 真係有 禁煙 提示 ~
好彩坐急行車 . 唔洗 2 個鐘 就返到名古屋 ~
乾左咁耐 . 落車 1st 時間要買野飲 !
芬達新野 うめ 期間限定 !? 要參與下啦 ~
* うめ = 梅
試味感 : 小小酸 .  都幾適合熱天悶熱天氣 ~
向名鐵巴士 Center 進發 ~
名鐵巴士 Center @ 3/F
我地之所以咁趕 . 除左為換巴士車飛外 . 最主要係想了解下聽日係邊到上車 !
其實出發前 我地已經上網 Book 好晒 .
依家只係拎返個 Booking No. 黎換車飛 + 比錢 . 
另外唔知點解 : 上網 Book 車飛時 . 就連收據都係話 6000円/ 位 .
 
但上到 Counter 時 . 唔知佢地做梗咩優惠 .... 
因為職員只收我地 5500円/ 位  . 當時我都有問佢地點解平左 ?
而職員回答 : 大丈夫 ( 日文 ) [ 即 : OK 冇問題 ! ) 哈哈 ~ So Luckly !
* 依張就係我地來回金沢's 巴士車飛
名鐵 バス 官網 - 請按
換完車飛 ~ 可以安心行街去 !
1st 站 - 名古屋站橋底藥房
上返名古屋站前 . 重有半個鐘 ( 因為依到 D 商場多數收 20:00 )
2nd 站 - 高島屋
@ 附近行圈後 . 打道回榮 Dinner
 
是日 Dinner @ 榮 Lachic
矢場とん @ Lachic 7/F
依 Set 老公既 -                                                       依Set 我既 -
  Dinner 多謝 2625
見食飽重有時間 . 當然要行盡佢 ! 依間藥房 @ 酒店對角 收 23:00 .

***
提提你 -
@ 藥房門口 . 已經可以見到 東橫 Inn 榮
***
行完藥房之後 . 我地用埋身上緊餘既氣力 . 過 Lawson 100 入貨 ~
之後 . 因為要買消夜 . 所以要去埋今日最近一站 : 世界の山ちゃん 
返到酒店 . 除左同媽咪 Skype 報平安外 . 
重要執行李 . 因為我地聽日上金沢 ~
由今朝 05:30 起身 . 行到返酒店 23:xx ( 差唔多 00:00 ) 
就算扣埋坐車嗰 4個鐘 . 我地都行左起碼 12 個鐘 !!
唉 ~ 所以話 過日本旅行 , 點可以冇左佢呀 !? 如果唔係我同老公對腳都唔知點算 ~
 ********
是日消夜 -
1. 幻の手羽先
2. 赤福
原諒老公 @ 運送過程中出左小問題 !
雖然佢地變晒樣 ..... 但味道依舊 - 好 Ok . 
********
是日戰利品 - 
鳥羽代表 -
就係依條珍珠鏈 . 我@鳥羽水族館前商店街購入 250円/ 條 .
後來過到鳥羽一番街 見到要 680円/ 條 ! 真係後悔點解唔買多幾條 ))))))
可愛貝殼公仔 105円/ 粒
伊勢代表 -
高島屋代表 -
名古屋站橋底藥房 + 榮藥房代表 -
Lawson 100 代表
世界の山ちゃん 代表 - 火柴 , 
見佢外殼幾得意 . 就順手拎左盒 For 留念吧 ! Is Free ~ 
******** 
明日預告 - 金沢