富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-17

16th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 5 Part 1 - 田縣神社 ( 18禁的上午 P1 )

是日行程 -
18禁的上午 - 千里馬藥房 - 中央菓子市場 - 大須觀音寺 - Seria 100円店 - 夜遊@榮
***
 睇到是日行程 . 會覺得奇怪嗎 ? 乜野係 18禁的上午 ?
~ 以下資料 . 小妹只係@網上搵到 . 如有錯漏 歡迎 提點 ~
據說 - @愛知縣 . 擁有了 3 間 最珍奇的寺廟
包括 :  間々乳観音 ; 田縣神社 & 大縣神社
而佢地供奉對象 . 就係人體個別器官 ~
講到依到 . 相信大家都心理有數吧 ?
我同老公既然一場黎到 愛知縣 ( 名古屋 ) . 當然要匯一匯佢地啦 !
不過 . 經上網搵料後 . 最後決定只參與 其中 2 間 - 田縣神社 + 間々観音
***
- 聲明 -
小妹只係想分享@遊日天書冇介紹 ( 或 唔方便介紹 ) 既景點 .
最後 . 請大家抱住 [[ 尊重 ]] 既心態 參與我地今日上午既行程 ~
********
黎到旅程既 5th 日 . 今日終於可以瞓到 08:00 起身
咦 ~  原來 榮 Best Western 酒店個門口 . 就係對面馬路 ? 我又係依家先知  !
是日早餐 -
其實 ~ 佢唔係佢特別好味 . 只係方便 + 又平 ( 98円/@ )  
食埋早餐 妝埋身 . 我地大約 09:00 出發
今日又要幫襯 明古屋地鐵 One Day Pass ~  
***
題外話 提提你 -
明古屋 " 地下鉄全線一日乗車券 " 其實 ... 並唔係大家想像中既全包宴 !
因為 ~ 依個 Pass 唔包 名鐵小牧線 ( 或 名鐵犬山線 ) 的 !!
( 只要大家留意 Pass 既路線圖 . 就會知道 ~ 路線只係去到 上飯田站 )
即係話 - 如果大家以 " 地下鉄全線一日乗車券 " 到 犬山市's 朋友 .
去到 犬山站 需要補錢 ( 或 支付全數車費 ) 先可以出閘 !!
不過 ~ 我有辦法可以坐平 D.
方法係 - 以 One Day Pass 去到 上飯田站 先出閘 . 
再以 八達通 入閘 . 咁就可以坐平 D !! ^^
***

再次順利上車 ~ 出發 !!
車程大約 35mins ( 未計出入閘時間 )
依次真係 慕名參與 - 田縣神社
去相 -

嘩 ~ 好特別既 "鐘" 呀 !

可惜時間關系 . 我始終未有緣份參與 佢地每年 3月15日 既 豊年

正面睇可能唔知佢係咩 ~ 又或 明 D 唔明 D !? 
換個角度 ~ 再睇睇吧 !
知到下圖係咩 . 想推斷上圖左邊既石頭 "預意" ...... 應該唔難吧 !?
連地下面既裝飾都一樣 ....... 講究 !

入面重有一個呀 !

行圈後 . 係時候向下一站進發 ~ 
參觀完 田縣神社 . 黎返路口 到 參與 Souvenir Shop ~
比個時間表大家參考下 .
由於依到只係細市 ( 平民區 ) . 所以電車班次 會比較 疏落 !
係呀 ~ 1 個鐘 得 4班車 !
而相差最遠既班次 , 要等差唔多 30mins 先有車架 ~
而我地 . 由於出發前已經做晒功課 . 所以 唔洗嘥時間@等車上 ~
下一站 : 小牧