富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-13

12th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊 Day 1 Part 1 - 上機 + 日本中部空港 + 名古屋 + 金山站

Trip 前資料 :
今次我地's 日本中部之旅既 行程 ( 地點 ) 如下 -
愛知縣 - 名古屋市 + 小牧市
三重縣 - 伊勢市 ( 伊勢 [ 內宮 & 外宮 ] & 二見 ) + 鳥羽市 ( 鳥羽水族館 + 珍珠島 )
石川縣 - 金沢市
冇錯 ! 我同老公決定用 7 日 6 夜 ( 扣埋 晚機去 早機返 ) . 實質只有 5日 .
但我地將拚盡全力 . 用依 5日時間 . 玩轉日本中部 + 北陸 共 3 個縣 5個市 !
***
酒店 -
12 In - 14 Out/ May :
我只需@ 老公's Single Package +1700 円/ 晚 For 加床 ( 即 3400円/ 2晚 )
 
***
14 In - 15 Out/ May :
金沢 香林坊 東橫 Inn 會員價 5681円/ 2位/ 晚 ( 經濟雙人房 )
***
15 In - 17 Out/ May :
Unizo Inn ( ユニゾイン名古屋栄東 ) 早割 28 優惠價 Plan 8240円/ 2位/ 2晚
***
17 In - 18 Out/ May :
Comfort Hotel Central Int'l Airport 10,900円/ 2位/ 晚
 
***
車費 -
1. 由 名古屋 到 三重縣 :
Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days HKD$427/ 位 [ 詳情 -
請按]
***
2. 由 名古屋 到 石川縣 :
名鐵長途巴士 [ 詳情 -
請按]
出發前上網 Book 定車飛  ( 當時係話 6000/ 位 )
但到我地落 Counter 換飛時 . 唔知有咩優惠 最後車費係 5500円/ 位
***
3. 名古屋 One Day Pass : [ 詳情 - 請按]
12號 ( 環保日 ) 600円/ 位 x 1日 . 其他日子 740円/ 位 x 3日
* 名古屋遊客 One Day Pass 分 3 種 -
1 . 巴士 + 地鐵 [ 即 : バス・地下鉄全線一日乗車券 ] 850円/ 人/ 日
2. 地鐵 Only [ 即 : 地下鉄全線一日乗車券 ] 740円/人/ 日
3. 週日假日版 [ 即 : ドニチエコきっぷ ] 600 円/人/ 日
 ( 包括 - 市バス、地下鉄全線 )  
* 所以 . 唔預自己會坐巴士既朋友 . 買 740円/ 日 便可 !
***
4. 其他車費 :
小牧市 巴士 One Day Pass 200円/ 位
名鐵小牧線 :  3 程 850円/ 位 ( 以 西瓜咭 [ 即 : 八達通] 支付 )
 
***
請完出發前既資料 . 係時候講返個 Tirp 啦 !!
是日行程 -
HK Time 14:00 上機 - JP Time 18:55 中部空港 - 酒店 Check In - 西友超市
***
ANA 飛名古屋 現時 只有 中午 14:00 一班 .
預埋 Check In 時間 . 我同老公 大約 12:30 左右 到達 機場 .
 
叉埋電 黎到閘口 . 差唔多可以上機 ~


當預備飛時 . 冇啦啦變天 .......... 
唉 ! 就係依一變 ..... 搞到我地被 Delay . 結果 . 差唔多 15:00 先起飛 ! 
其實上機時已經知道依轉會有小朋友同機 ......
( 當時心諗 ) 唉 ~ 出事啦 .........
點知 真係 如我所料 ! 佢令到原本可以好平靜既環境 . 變得再唔平靜 !
上到機先知 . 原來我地 坐正係佢 ( 小朋友 ) 前面 ! ( 即 - 我地 19排 而佢 就 20排 )
點知 我地坐底都唔夠 5mins ( 機門都未閂 )
我同老公 + 坐隔離乘客叔叔 都被佢既 音波功 成功擊退 !
好彩 今班機唔 Full . 我地可以搬後佢幾排黎坐 ~ 
睇下今餐食乜先 - A : 飯 / B : 麵
原先我地都簡 B ( 食麵 ) . 但 空姐姐姐 話 得返 1個 B .
最後我轉左 A                                                               
老公 就繼續 B
  依位小朋友既 音波功 實在犀利 . 所以 . 我地食飽只好眼光光 等落機 =.="
經過 3個幾鐘 . 我地終於到啦 !
拎埋呀貓 ~ 
向車站進發 .
黎到 機場's 名鐵線 中部國際空港站 .
拎返出發前 @ 香港 EGL 買既 Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days  
黎站前 Counter 換車飛出市區

搞掂 !

上車 Lu ~ 

真好 ~ 急行車大約 30mins 就可以到達 金山站 !
由於我地今次's 酒店 @ 榮站 . 機場 到 榮 最快既方法係 @ 金山站 轉車
* 雖然車飛打左 由 中部空港 到 名鐵名古屋站
不過 . @換飛時 小妹已問過 Counter 叔叔

@ 金山站 ( 即 中途 落車 ) 都係 Ok 的 ! 
而出閘時 . 照把剛才換到的車飛放入出閘機便可 ~


黎到 名城線 金山站 . 當我見到依售票機時 ( 心諗 ) - 老公應該自己搞得掂 .
於是我就派佢個人發揮 . 而我打算 四圍影相 ^0^
點知 . 我行開 2 步 ..... 回頭一睇 . 見到依個境況 - 老公正在 迷茫 Ing ..........
唉 ~ 謂有返轉頭睇下發生咩事 ....... 


我們的對話 :
我 : 做咩呢 ?
老公 : 入左錢 . 但部機冇 Show 到 600円 既銀碼 ! ( 即 - 買唔到特價飛 ~ )
點知 . 我一望 . 就見到部機隔離 . 貼住依張 Memo -

名古屋 One Day Pass ( 特別版 ) 請到站長室購買 
唉 ~ 原來男人睇野真係得 90度 !
 
行過 站長室時 . 途經 7仔 . 由於我地需要增值 八達通 
所以 . 就入左 7 仔增值 + 參與 烤腸仔
多謝 105円

 
黎到站長室 . 又係老公出場既時候 -
See ~ 名古屋 One Day Pass ( 特別版 ) 發售處
成功買飛 0v0Y
向榮進發 !