富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-18

17th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 6 Part 2 - 中部空港 + Comfort 中部空港酒店

由 名古屋站 到 中部空港 約 1個鐘
唔好誤會 ~ 我地唔係坐夜機返香港 !
只因時間關係 . 趕唔切先 Check In ( 放底行李 ) 再出動 ..... 

所以 . 謂有推埋呀貓 一齊參與機場商店  
是日 6th 站 - 中部空港
唉 ~ 其實趕餐死 咪為左參與呀貓囉 !!
事關依個 Trip 我連一間 貓店都未行過呀 .........
參與 ~ 參與 ~ 參與 ~
                                                                 なめこ栽培 ~
 
光顧完貓店 + 附近行圈 後. 夠鐘開餐 ~
是日 Dinner @ 若鯱家

老公既 -                                                          我既 -
日本人真係超準時 !!
Check 返 Dinner 落單時間 係 20:43 . 由 等食 到 食飽 ( 走人 ) 大約半個鐘吧 !
( 即 - 21:15 左右 )
當我地落返 3/F 時 ~ 又上演另一場 "明日之後" !
洗唔洗咁準時呀 ? 話收 21:00 就真係收 21:00 ........ 只係 15mins 啫 ~ 連影都冇埋 ?

@機場 參與埋 記念印後 . 就向酒店進發 ~ 
 
由機場過酒店 只需 10mins . 因為只需 過條橋 + 電梯
就會黎到 酒店 ! 
@機場 . 我地簡左 Comfort 中部空港酒店
Check in 後 . 上房擺底行李. 又再馬上動身 !
@Comfort 酒店 隔離 就係 東橫 Inn
是日 7th 站 - 機場便利店@東橫 Inn 綠色大樓地下 
SKB ??????????                                               咦 .. 今朝擺街既新產品喎 ! 原來要 199円/支
上好糧餉 ~ 打道回酒店

沒有留言:

張貼留言