富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-16

15th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 4 Part 2 - 金沢百番街 + Lunch @ 片町 + 北陸巴回名古屋

返黎到金沢站 . 向 金沢百番街 進發 ~ 
金沢百番街 @ 金沢站內
我地預到尋晚  はーべすと ( Dinner 餐廳 ) 既 Waiter 哥哥 . 估唔到佢會上前同我地打招呼 ~ 依到 D 人真係好 Nice !
***
題外話 . 提提你 -   
相中左下 的灰色建築物 ( 即 ホテル金沢 [ 金沢酒店 ] ) 旁 
就係北陸巴士 Center @ 金沢站 行 5mins 即到
***
哈哈 ~ 金沢揸觀光巴士既姐姐又幾靚喎 !!
Lunch                                                                  左 : 我的 // 右 : 老公的
Lunch 多謝 1785円
現在報時訊號一響 : 13:xx ( 就快 14:00 了 ) . 係時候行返酒店拎行李 + 過車站
由 片町 行返 酒店 ( 東橫 Inn 香林坊 ) 大約 15mins 左右
生鬚貓 ?!
叉埋電 + 辦 D 小事 ( 即 - Toilet ) . 要起程過巴士站 ~
由 酒店 到 北陸香林坊 巴士站 只需 5mins 
提提你 -
由 金沢的市巴士 ; 觀光巴士 又或 長途巴士 等等 @香林坊 Dawa 商場前 . 都有巴士站
車黎啦 ! 明明等梗北陸巴士 . 但黎既竟然係 JR 巴士 !?
見佢水牌 寫住 明古屋 . 於是就向司機叔叔查問 ~
哦 ~ 原來 佢地有個別班次 . 會同 北陸長途巴士 合體 的 ! ( 我估應該係成本問題吧 ?! )
回程坐 JR 東海巴士
金沢 ~ 我地走啦 !! 有緣再見吧 ~
大約行左2個幾鐘 . 又返到黎 南条サービスエリア 嘩 ! 乜個叉電區咁遠架 !! ( @ 街尾 )
叉完電 . 又係用 9秒9 既步速 沖過 Toilet 
休息時間 又係15mins . 但依次我重趕 .. 因為依到有好多呀貓產品 ~
搞到我 又要 叉電  又要廁所 再加埋買野比錢 . 再次証明 原來 15mins 真係可以做好多野架 !!
天氣既野真係話變就變 !! 我地依頭開車 . 依頭就變天 ~ 
好彩只係微雨 , 絕對冇影響我地行程 ~ 感思呀 !!
瞓下醒下 ~ 我地返到黎 明古屋 . 咦 ~ 靚女 換左衫喎 !!
不過我地冇時間係到流連了 , 除左趕住要返酒店放底行李外 . 重要趕過 矢場站 既 八番宮 ~
因為今晚係 八番宮既 若宮試樂祭 ~
一場黎到 . 梗係要過去開下眼界 !