富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-13

12th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊 Day 1 Part 2 - Unizo Inn Nagoya Sakae Higashi 名古屋榮東酒店

上文提到 -
我地到左 榮站 .
正向今次入住's 酒店 Unizo Inn 名古屋栄東 進發 .
由 榮站 到 酒店 最近既地鐵出口 : 5號 
@榮站 行黎酒店只需 5 - 8 mins 左右 . 而且重係一條大直路 . 行得相當 C 服 ! 
另外 . 係 Unizo Inn 向前行多個街口 ( 約 5mins 左右 ) 就去到 東橫 Inn 榮 
補影@ 酒店對面街
而酒店樓下有間 Lawson 便利店 . 所以非常方便 !
酒店全名 : ユニゾイン 名古屋栄東 
[ 英 : Unizo Inn Nagoya Sakae Higashi ] 原名 : Chisun Inn Nagoya Sakae
酒店官網 -
請按
其實佢係名古屋站附近重有另一間分店 - 
名古屋栄 ( 仮称 ) [ 即 - 圓筒型好似鳥籠嗰間 ]  - (日) 仮称 = (中) 暫稱 
先講講入住費用 -
正如之前所講 . 頭依 2 晚 ( 12 In - 14 Out ) 老公 Package 已包 . 
而我需 + 1700円/ 晚 ( 加床費用 )   
***
到介紹下酒店

@ Lobby Front Desk 對面 . 
有電腦 & Printer 及 UCC 咖啡 ( 但咖啡要 100円/ 杯 ) 
另外 , 重有 附近旅遊 & 飲食 資料 ( Is Free )
而分層介紹 & 最新消息 @ Lift 內
 
今次我地住 5/F
房內環境
房內其他設備 -
書枱                                                雪櫃仔 . Ok 夠凍 夠大 ! 
   
水煲 & 水杯                                                 冷氣 & 燈制 @床頭櫃
 
但我想講房內冷氣唔多夠 ! 因為 1st 朝我係 熱醒 !
而 2nd 晚 改以酒店提供的浴衣當被 先 Ok 可以 !
Toilet -
 
而其他設施都同一般酒店一樣 !
 
而房外景觀 - 
整體黎講 : 地方雖小 但五臟俱全 . 雖然佢地唔包早餐 . 但佢真係夠平 . 夠方便 !
所以 . 除左冷氣問題 . 其他我同老公都 Ok 滿意
而到介紹下酒店內的 其他設施 - 售賣部 ( @ 5樓 Only )
 
***
提提你 
售賣部內有 微波爐 汽水機 & 冰水機 都有 .
雖然佢門口講左有時間限制 ( 到 23:00 ) .
但我地試過 @ 00:xx  雖然房門閂左 . 但仍可推門入內使用 !   
***
參觀 + Check 埋小資料 & 同媽咪 Skype 報平安後 . 
出發 - 
@ 5號出口's 後面 . 就係明古屋電視塔 & Oasis 21