富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-16

15th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 4 Part 3 - 若宮八番社 + Seria 八事店 + 西友

一落長途巴士 . 又係以 9秒9 步速 向 榮 進發 ! 
因為一陣重有其他地方去 . 所以 又要買 明古屋地鐵 One Day Pass 
返到 Unzio Inn ( 榮東酒店 ) . 出發前發現酒店有 "早28優惠" 8240円/ 2晚 ( 即 - 4120円/ 晚 )
雖然冇早餐 . 但房價真係平過 東橫 Inn 好多 !!
所以 我地將繼續入住 Unizo Inn ( 榮東酒店 )
本來酒店安排 之前 5/F 同一間房 . 但 516 冷氣真係太細 ! ( 近附 [ 冇 ] !! )
所以 . 我地向酒店要求 改住其他樓層 ! 結果成功搬上 9/F ~ Yeah !!
房相是後補的 -
913 比 516 大小小 ! 而冷氣亦相當夠 ~ 依一搬 果然好
!! View 就望住酒店對出大馬路 .
 
********
入返正題 - 拎返呀貓上房後 , 又係馬上出發
唉 ~ 之所以我地 @ 金沢有街都唔行 . 
重用最寶貴既行街檔期 ( 即 - 下午 )
用黎坐車返名古屋 既主要原因 . 就係為左 若宮八幡社 既 試楽祭 ~
每年 5月15 & 16號 係 名古屋's 若宮八幡社 都有祭
15號 ( 即 - 今晚 ) - 試楽祭
16號 ( 即 - 聽日 ) - 封路黎花車巡遊
今晚既主角就係依架 - 福禄寿車
去相 -
 
雖說 若宮八幡社 係名古屋大祭 , 但唔知點解今晚冇 街頭小食 !所以行圈後 . 就趕去下個地點
下一站 : Aeon 八事店
其實過黎依到 . 就係為左行 Seria 100円 店 . 但我想講 - 依到又細 又冇野睇 !
就連 Aeon 都冇野睇 !! 根本同香港 Aeon 就冇分別 ! 唉 ~
無功而回 . 唯有再向下一站進發 日尾站 - 西友 
返到酒店 . 擺好架步 . 係時候開餐 !
由於 我地搬左上 9/F . 所以要落返 5/F 叮飯
是日 Dinner . 又係搞到 JPT 23:xx 先有得食 ! 唉 ~
另外 , 睇到枱上陣容 . 就知道我地又 眼闊肚窄 =.="  而
飯後果有 - 蘋果
Dinner + 飯後果 多謝 2943円
* 2款 20隻雞亦 1700
 
********
是日戰利品
東屋茶街代表 -
金沢百番街代表 -
雖然佢係沖繩名物 , 但咁岩係 金沢 109 有 沖繩祭 ( 即 - @短時間擺既 Promotion)
南条サービスエリア 代表 -
左邊 : 鬍鬚貓 // 右邊 : 依個做型 . 雖然唔知叫咩名 . 但我被佢件衫吸引 !!
Seria 100円店 代表 -
西友代表 -
世界の山ちゃん 代表 -
********

最後送上房外夜景
********
明日預告 - 18禁的上午 + 名古屋零食批發 + 大順觀音 + 夜遊@