富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-15

14th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 3 Part 1 - 名古屋北陸巴士 + 金沢香林坊 + 金沢香林坊東橫 Inn

由於 今日係小妹生日 . 所以 ~ 希望可以過一個金光閃閃既生日 0v0
( 藉口, 藉口 ~ 只係名古屋冇咁多野玩吧 ! )
於是 我地 Plan 左今日北上 金沢 ~

***
是日行程 - 
由 名古屋 坐 北陸高速巴士 上 金沢
到金沢後 : 
中午 - 香林坊東橫 Inn - 近江町市場 - 尾崎 & 尾山神社 
下午 到 晚上 - 金沢109 - Fours - 金沢站 - 竪町商店街 - 片町   
********
是日早餐 -
Lawson 100's 香蕉 Pancake
咁樣咪食得方便囉 ~ 香港應該學下 !
由於間房's 冷氣真係太細 . 加上我地係叉電一族 . 所以間房都會幾焗 !!
好彩房窗可以開 . 所以我地@房既時候 . 多數都會開隻窗黎抖抖氣 . 順便吹吹 D 衫 ( 褸 ) ~
@酒店寄存呀貓後 . 08:30 出發 )))) 
尋日換車飛時 . 已經搵埋上車位置 , 所以依家唔洗咁急 可以慢慢行 ~
Book 左 09:30 高速巴士上金沢 . 見重有時間 先上 4/F 叉電
車黎啦 ~
@上車前 , 司機叔叔會 對一對你's 車飛 . 直到你落車時 . 佢先會收你張車飛 ~
所以 . 落車時記得拎定車飛係手呀 !   
車上既電視機 . 除左講解各停車站外 . 重用黎提你 ..... 下一站係邊到 . 等你做好落車預備 !
夠鐘 ! 向金沢進發 )))))
冇意中發現 原來司機叔叔 有個 埋站時間表 !? 路面情況 ( 即 - 塞車 ) 根本冇人預計到 . 
但佢地仍然會有行車時間表 ~ 真係好佩服佢地依種認真態度 !
由於係長途車既關係 . 我地預備左 支 700ml 既 檸檬炭酸水 ..... 唉 ~
真係開口中 !! 一上到 High Way 就開始塞車 !?
不過 . 急都急唔黎 ~ 一於佢有佢塞 . 我有我瞓 !
大約行左 2個鐘左右 !? 我地黎到 - 南条サービスエリア
中場休息只有 15mins  
所以 巴士一埋站 我地就 9秒9 沖過 叉電區 !
 
又估唔到依個中場休息站環境真係唔錯 ! 而且重有一個好靚既 狗公園 ~
設備齊全 真係好細心呀 !! 香港又多樣野要向人地學習啦 ~

***
入返正題吧  ~ 
叉完電 去埋 Toilet . @ Souvenir Shop 門口影左下面依張相後 ! 
就要急急腳返上車 ~ 真係連我自己都唔知道 . 原來15mins 可以做到咁多野 !? 
過左 南条 開始見到 北陸近郊 情況 . 睇係幾靚既 ~ 但唔好預我可以係到 3 日 2 夜囉 !!
哈哈 ~ 我地終於進入 金沢範圍 啦 !!                          過埋犀川大橋
黎到 金沢香林坊站 0v0Y 但由於岩岩塞車 . 所以比原定時間 遲左 30mins !
@金沢 依 2 日 1 夜 . 我地將入住 香林坊 東橫 Inn