富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-18

17th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 6 Part 1 - Shopping@明古屋 + 榮 + 矢場町 + 国際センター + 西友

是日行程 -
明古屋 - 榮 - 矢場町 - 国際センター - 西友 - 中部空港 - Comfort 中部空港酒店
因為聽日早機返香港 ! 所以今日 . 已算係個 Trip 既最後一日 ~
有見及此 . 我決定今日留守 酒店附近 他他條條 慢慢行下 !
( 藉口 ~ 藉口 ~ 只係要參與既舖頭 都係晒 酒店 [ 榮 ] 附近 )
吓 ! 但個行程入面有 7個地方 ~ 都叫他他條條呀 ?
講真 ~ 真係算 他條架啦 ! 對我地黎講 : 起碼唔洗趕車 ~ 已經好過前幾日 !
而且 , 一地方只參與 2 - 3 間 Shop . 有 D 重係點對點 ( 1間 Shop )
再講 . 今日 Last Day 啦 ! 重唔行個你死我活 ?  
********
是日早餐 : 一人一個
坦白講 . 一陣都 Check Out 啦 ! 
我真係到依家先知 . 原來我間房 除左望到 Best Western 門口 . 重望到正 名古屋東急 ~
***
題外話 提提你 :
可能好多人都會覺得日本酒店 D 電器插位唔夠 ! 
其實大家下次去 日本 @100円店 搵搵下圖依款分插 .
咁就唔怕酒店唔夠插頭 . 而我地手上依個係 1 出 3 的 . 
***
Chuck Out 後 + 寄存呀貓 ~ 
09:00 左右出發 
今次黎明古屋自由行 .  依個地鐵 One Day Pass 真係日日不離手呀 ~
是日 1st 站 : 明古屋站 Midland Square
目的地就係依到 ~ 但可惜我想要既野 依到冇得買 !
@趕過 2nd 目的地時 . 遇到有新產品做 Promo  
Is Free ~
試味感 : 太甜了 ~ 勁似啫哩糖水 ! 
之後到橋底 100円店 + 藥房
***
2nd 站 - 榮 
嘟 ~ 現在報時訊號 12:xx 係時候食 Lunch ~ 
 選址 : たむら
今餐食炭火燒肉 . 野食黎啦 ! 開餐 ~
哈哈 ~ 第一次自己燒元貝呀 !
就因為係 1st 次 .
原先將佢擺埋左一邊 點知等到春天都未有得食 !!
唉 ~ 最後研究到 . 應該放中間 ~即刻滾左 ! 有得食 ~ 
Lunch 多謝 4000円/ 2
食飽飽後 . 下一站 Melsa 6/F スカイル ( 即 : Skyle )
因為老公想參與 ABC Mark 而我@ g.u. 行圈
點知依間 ABC Mark 要款冇款 ! 但要價錢就有價錢 ~
而 g.u. 今季 D 款太 Colorful ...... 唉 ~ 2個都冇功而回 !!
接住落 黎到 Chacott 
***
下一站 ( 即 3rd 站 ) - 矢場町
雖然我地 @ 榮一直路行過黎 . 但其實依到係離 矢場町站 近 D !
因為 BAPE 就係 若宮八番社 後一街  & 係 矢場公園隔離 ~
BAPE
由 BAPE 轉返出大街就係 松坂
但由於我地下一站係 国際センター . 
過返榮站上車 ( 地鐵 ) 會方便 D . 起碼唔洗轉車 + 上上落落 ,
最後 順路轉入榮下街 過 地鐵 .
1 來唔洗晒 2 來行得幾多得幾多 !! 
***
 4th 站 - 国際センター
柳橋中央市場 -
其實依到已經算係明古屋既築地市場 ~
出發前上網 Check 過 . 知道佢's 營業時間到 10:00am
其實 我都 Plan 左一早過黎 
! 但老公話 : 收 10:00 咁早 !? 可能係指魚批發 ( 魚市場 ) Only .
而 生果檔 或 其他什貨等舖頭 . 應該會收晏 D 掛 ~
由於要
買生果比媽咪 . 所以 . 就安排臨過機場前先黎依到 ......
但點知 .... 依個 " 柳橋中央市場 " 真係收咁早 !! 因為依家只係 16:00 左右 ~
唉 ~ 真係成條街都冇晒人 !! 太誇張吧 ?
***
5th 站 - 御器所
唉 ~ 由於媽咪 Order 左 皺皮瓜 . 但柳橋中央市場收晒工 !
所以 . @冇計可施下 謂有過返 御器所 參與 西友 .  
哈哈 ~ 我果然同你有緣 !! 一陣過黎搵你 ~ 
估唔到 我地臨走前都要黎西友 !? 依次真係由落機幫襯到上機 ~
嘩 ! 今日 D 黑毛和牛做特價呀 ~
 
***
所有野都買齊晒 . 大約 18:xx 返到榮 ( 酒店 ) 拎返呀貓 + 叉電 

向機場進發 !!
* 用 Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days 換回機場車飛

***
真係估唔到 . 我同老公 用左 9個鐘左右 ( 09:00 - 18:xx ) . 
就行左 5個地方 ( 1x 間舖) ? 唉 ~ 睇返都覺得自己變態 !