富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-19

18th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 7 Part 1 - 酒店早餐 + 出發機場 + 回港

是日行程 - 07:00 酒店早餐 - 08:15 出發過機場 - 09:30 飛香港
***
有個咁靚既海景同我講早晨 . 心情都特別好  \0v0/
梳洗後 . 落樓下食早餐 ~
望住個無敵海景食早餐 . 心情都特別好 !
是日早餐 ( 房租包埋 . Is Free ~ )
老公既 ~                                                         我既 ~
不過 . 依頭講完 . 依頭就有人黎 " 大殺風景 !!
唉 ~ " 呀毛 ~ 你依個 Post 會影響我既食慾架 !!
事關呀毛個 Post 係 7 3身 + 叉腰 ..... ( 相信佢係想影埋隻船 ) ....
唉 ~
食飽飽上房拎返呀貓
 
向機場進發
過機場又係行依條天橋就到啦 0.0Y
天橋內既情況 - 
如果你由機場過酒店 ( 不論係到 Comfort Hotel or 東橫 Inn 又或機場碼頭 ) ,
通通都經依到行 !

時間岩岩好 0.0Y 
其實 我地唔係坐 Business ~ 只係見 Economy 嗰邊排晒長龍 !  
咁岩老公有 ANA 既 Platinum Card .
所以 我地可以經依面 Check In ~
原來拎左依張 Credit Card 除左可以儲 Miles .
重可以打尖架 !! ( 當時心諗 )
但我返到香港 睇返先知 . 原來優先 Check In 係指 香港 Only
即係話 , 我地當時真係打左人尖 ! 
 
入閘啦 ~
唉 ~ 依個中部空港真係細到不得了 !! 真係冇野行 ~ 所以入閘後就直接過閘口 . 
可能班機又係唔 Full . 所以上機後就好快起飛 !
Bye Bye 啦 ~ 明古屋 !
今餐有 : 
老公既 -                                                                   我既 -
哈哈 ~ 我地霸埋中間個位擺野 ! 真係 Free ~
今轉冇小朋友同機啦 ~ 食包可以瞓多陣 !
比預計到港時間早左半個鐘 !
哈哈 ~ 呀曈都有黎接我地機 ! 
但其實佢地 ( 媽咪 + 小雙 + 曈曈 ) 只係黎 接佢 D 野食 =.="
@機場商量後 . 媽咪 ( 佢地 ) 黎我屋企開餐 ~
好好味既牛肉 !!