富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-16

15th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 4 Part 1 - 東茶屋街 + 金沢城 + 兼六園

是日行程 -
原本 :
卯辰山長樓梯 + 東茶屋街 + 金沢城 + 兼六園 + 金沢百番街 + 回名古屋 + 若八番祭  
新修訂 :
金沢 - 東茶屋街 + 金沢城 + 兼六園 + 金沢百番街 + 回名古屋 
回名古屋後 - 若八番祭 + Seria 八事店 + 西友超市
點解會有新訂版 . 一陣話你知 ~
********
是日早餐 -
其實 東橫 Inn D 早餐比我's 感覺係 - 黎黎去去都係嗰幾款 . 總之一定食得飽 !
但依次黎到金沢 香林坊 東橫 Inn 就有 D 唔同 .
因為 . 佢地竟然為遊客預備 金沢家庭 既 家常菜 黎做早餐 . 真係有心思 !
試味感 : 依碟 " 車麩の卵とじ " 即係 " 鹵肉匯蛋 " ( 我既感覺 )
味道 : 甜甜地 . 幾特別 ~  
食飽飽 ~
又係我妝身既時候 . 亦即係老公 無聊影既時候 ! 但酒店對面 實在冇咩好影 ~
08:45 出發 ~
寄存行李後 . @酒店櫃檯購入 金沢觀光巴士 1 日乘車卷 
多謝 500円/ @
巡迴巴士班既次真係密到不得了 . 所以話咁快就有車 ~
***
題外話 . 提提你 -
金沢巴士 1 日乘車卷 可使用以下 2 款 巴士 :
分別係 -
1. 兼六園シャトル - 平日 09:50 - 15:50 / 假日 09:30 - 17:50 [ 約 20mins/ 班 ] 共12個站
2. 城下まち金沢周遊 - 每日 08:36 - 18:00 [ 約 12mins/ 班 ] 共19個站
***
入返正題 -
原本今朝行程係先到 " 卯辰山長樓梯 " 再到 " 東茶屋街 "
但老公話 將次序 對掉會順路 D
[ 即 - 先到 " 東茶屋街 " 再去 " 卯辰山長樓梯 " ]
今日 1st 站 - 東茶屋街
落車後轉入內街
黎到 東茶屋案內所 . 
依到係 免費參觀項目 . 屋內有樓梯可上 2/F . 
但我地趕時間 . 所以只影相留念 ( 又係當 到此一遊 ! )
下一站 : 箔一 ( 東山店 )
店內環境 -
哈哈 ~ 又係參與既時候 !!

一場黎到 . 除左手信 當然要參與下依到's 金箔雪糕 ~
多謝 420円
味道一般 . 只係一杯牛奶味勁重既雪糕 . On Top 加 D 金箔 & 碎糖 .
坦白講 . 我覺得前日 @ 鳥羽食既 珍珠雪糕好味 D ~
轉灣黎到 東茶屋街 . 繼續去相 -

係時候講下 : 點解今日需要改行程既原因 - 我地正向 2nd 站 卯辰山長樓梯 進發
其實我地去 卯辰山 就係為左 書介紹依條 - 長樓梯
本書明明話 @ 東茶屋街 行 5mins
點知 ~ 當我地睇到依個地圖時 ....... 出事 !!
本書講既 5mins ~ 原來係指入口 !!
而我地想去 長樓梯 ..... 要行到去 西養寺 ~
( 即 - 現在地 既 10:00 方向 )
唉 ~ 睇到依路線 真係人都 癲 !
來回 + 搵路 + 影相 等等 . 起碼 2個鐘 ~ [[ 係起碼 ! ]]
就算 由東茶屋街 轉左上 宇多順福社 再上 西養寺 . 
應該只係行少 15 - 20mins 左右吧 ! 奈何我地要趕 中午 14:30 開既 北陸巴士 回 名古屋 !
依家到底係 : 老公點我 ? 定係本書點我 ? 

如果今朝早 D 出發 或 先黎依到 ... 咁咪夠時間囉 ~
唉 ~ 帶住唔多老泥既心情 . 離開依個 寺群入口 !
黎到 西源寺
原來依間寺 ...... 只有依個 "鐘"
郵筒 !? 好彩早有準備
 
哈哈 ~ 寄給呀曈的信
黎到今日3rd 站 - 兼六園
去相 -
有野食 ?!
いか団子 多謝 350円 ( いか団子 : 即 - 烏賊丸 )
試味感 : 辣辣地 . 幾野味 ~ Good !
由於有理由相信依到會同大阪城公園一樣既景點 . 
所以 . 唔人去啦 !!
哈哈 ~ 又係到此一遊吧 !
而同石川橋只係一街之隔 . 就係 兼六園 桂坂口
由於我同老公都唔係山水之人 .
但 ~ 如果依家係秋天 ( 有紅葉 ) 或 冬天 ( 有雪景 ) 
我估我地應該都會入去參觀下 ! 不過 . 依家係夏天 !! 
即係 只有 太陽 Only ~ I am so Sorry . This is not my cup of tea ! 
冇錯 ~ 所以我地繼續行圈 !
貓 ~ 我地又見面啦 ~ 
依個圈真係快 ~ 大約 20mins 就行完
由於之前冇去 卯辰山 ( 所以時間多左 ) 
提早去下一站 - 金沢百番街