富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-18

17th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 6 Part 4 - 是日消夜 + 戰利品

參觀完酒店 . 係時候開工
*** 
是日戰利品 -
100円店代表
藥房代表
Chacott 代表
BAPE 代表
 
西友代表  
Total 買左 3 個 , 1個今晚消夜 . 2 個帶比媽咪        
重有曈曈既珍珠
而依 d 就係我呀媽 Order 既麵包                         & 我既零食
機場貓店代表 -
機場便利店代表 -
********
開工 )) 努力 ~ 執執執
!!
唉 ~ 終於搞掂 ! 
是日消夜 - 幻の手羽先
 
***
試味感 :
@機場既 幻の手羽先 真係完全唔搞 !
只得塊皮有味 . 而入面 D 肉就淡茂茂 ~
所以 . 建議大家 如果@市區 Miss 左 幻の手羽先 的話 .
黎到機場 都千其唔好試 ! 冇謂令自己留下一個唔完美既回憶 ~
***
另外 , 重有岩岩參與既 佈甸
最後 又點小得 @西友購入既 皺皮瓜
終於搞掂可以瞓教啦 ~
***
最後講多樣野比大家知 :
其實唔係寫 Blog 我都唔知 自己今日行左咁多地方 !
真係好想知道 ....  力從何來呢 ? 我竟然用 1x 個鐘 行左 8個唔同地方 ( 地區 )
不過有樣野我可以好肯定 . 就係晚晚都用佢黎舒緩返我地對腳 ~
***
明日預告 - 早機回港