富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-17

16th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 5 Part 1 - 間々観音 ( 18禁的上午 P2 )


上文提到 -
我地離開 18禁 1st 站 田縣神社 . 黎到 18禁 2nd 站 
小牧 
@小牧站內 . 有觀光案內所
如有任何問題 . 可先黎依到查詢 ( 或 拎地圖旁身 )
其實依個 小牧市 重有好多項目值得參與 ! 若大家好似我地咁 對 犬山城 興趣不大
不妨黎 小牧市 行下 ~
另外 . 站前已經全面禁煙 !
如果想叉電 . 行 2 步 黎返叉電區 吧 ~
小牧站 直行 黎到巴士總站
等車中 ~
@出發前 已經上網 Check 晒次時間 . 所以 ~ 好快就有車黎
單程 200円/@ 而 1日任坐都係 200円/ @ . 所以 記得買 1 日乘車 呀 !  
*** 
購買方法 : 上車後 直接同司機叔叔購買 
*** 
出發 ~
小牧城入口 

車程約 20mins 左右 , 黎到 1號線 7th 站 - 間々乳観音前
過對面馬路
見到指示 . 按指示向前行 約 5 - 8mins 就係 間々観音  
Oh ~ 終於黎到啦 !!

我地黎到今日 2nd 個慕名面來's 目的地 - 間々観音 
一入到去 !  
嘩 ~ 從未見過依款 洗手位 ~
其實 .....  只係佢外形上有 D 唔同 ! 但用法 & 預意一樣 - 都係洗淨心靈
 哈哈 ~ 大家估到佢係咩黎呢 ? (( 我指個器皿呀 ! ))
其實 . 佢係香爐黎架 !
去相 -
 
Zoom ~ 
 
入去參觀

 
之後到四圍參觀 ~
其實依間 " 間々観音 " 唔算大 . 我地只停留左 20mins 左右 ~
*** 
提提你 -
若想參與御守 或 其他項目既朋友 . 只要將錢放入 下圖左面 白色紙袋 ( 較大 ) . 
再放入 錢箱 即可 . ( 即係不切找續 ! )
而御守 就可以用 右面 ( 印有圖案 ) 既紙袋仔
拎走 .  
***
離開間々乳観 . @ Family Mark 參與 - 巨風提子汁  
多謝 145円
試味感 : 雖然有 D 膠既感覺 . 但味道香甜仍可入口 .
原先我地只打算 @ KFC 門前 叉電區 叉電 . 點知比老公見到佢地出左新產品 ~
而且 依家正直中午 ( 好強烈既太陽 ) + 要 Toilet 等等
有晒藉口比老公參與試味 - 多謝 250
試味感 : 味道尚可 . 起碼冇香港炸得咁濃 !
回程時 . 我地坐 3號 巡迴巴士 .
比個車程時間表大家參與下 ~
依到班次都幾疏落 ( 1 個鐘 1 班 )
車黎啦 ~
********  
提提你 -
間 " 間々観音 " 位於小後街內 ( 但總算易搵 )
@佢對出有 便利店 . 而對面馬路就有 KFC . 所以 都算方便 !