富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-15

14th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊Day 3 Part 3 - Dinner @Fours + 金沢站 + 竪町商店街 + 片町

@酒店休息到大約 19:xx ( 其實只係休息左 15 - 20mins 左右 ) . 
出發 ~
出到 金沢站 . 先黎 Fours 開餐 . 經 Blog 友介紹 . Fours 6/F 既 はーべすと
我今年既生日大餐 - 日式火鍋放題
* 2014年 2月左右 . 咁岩有朋友仔黎金沢 . 但佢話依到已經改左 素菜館 ( 食薺 )
店內環境 -
今晚簡左 豆乳 + 昆布 湯底
いただきます ~
哈哈 ~ 日本牛呀啦 ! 日本豬呀啦 ! 日本雞呀啦 ! 貴呀啦 !
我地要食晒你 ~
Dinner 多謝 3986円/ 2
@ 我地臨走前 . 咁岩有台灣團殺左入黎 ! 可能係人多 + 導遊講解's 關係 .
佢地令原本寧靜既環境 變得相當熱鬧 . 而且佢地重阻左我比錢呀 !! 唉 ~ 好彩我地走得快 
大老遠黎到金沢
當然影返張有代表性既相啦 !
由於時間's 關係 . 我地要過返巴士站 坐酒店尾班巴士 返回 香李坊 地帶

日本人真係好有時間觀念 ~
酒店小巴已經係 JR 站外到等梗我地 !! 落車後 . 開始我地既夜遊  竪町商店街 & 片町
去相 -
Rego 露天商場
竪町商店街 -
我地由竪町商店街尾轉返出片町 -
依條街除左食市 . 大部份既舖頭都閂晒門了 !!
係時間打道回酒店
******** 
是日生果  & 小食
********
100円店代表
藥房代表
尾山神社代表
金華代表
近江町市場 代表
依2個 皺皮瓜 真係好底 600円/ 2個  . 可以一人一個呢 ! 加埋 士多啤梨 Total 980円
Supermarket 代表

酒店既歡迎小禮物
********
明日預告 - 金沢城 + 兼六園 + 回名古屋 + 若宮八番祭 [ 試楽祭 ]