富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-14

13th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊 Day 2 Part 1 - 三重縣一日遊 : 鳥羽水族館 + 珍珠島 + 鳥羽一番街

是日行程 -
三重縣一日遊 :
鳥羽水族館 + 珍珠島 + 鳥羽一番街 + 二見夫妻岩 + 伊勢 (內宮 + 外宮) +
換巴士車飛 + Dinner 
********
睇到上's 行程 , 都預計到今日我地會相當趕 ~~~ 時間 !
為左想完成以上行程 .
出發前我已經上網 Check 晒各地點車程班次時間等資料 .
最後 Check 到 07:10 由名古屋站開出's
近鐵急行車 最 Fit 我地 .
所以 . 今朝 05:30 起身 ( 妝身)
* JP Time 05:30 = HK Time 04:30
( 唉 ~ 平日依個時段 我重同 Mr. 周 溫馨梗呢 ! )
其實 ...... 我地尋晚 Dinner 後 + 左執右執 + 同媽咪開 Skype 等等 . 最後@ 02:xx 先瞓 ......
真係估唔到我地依把年紀 . 重可以為左玩連 "教" 都唔瞓 !!
約 06:00 的 榮 ( 酒店樓下 )  
由於要預時間 搵路 + 換火車飛 . 所以 我地 06:15 左右 由酒店出發 ~
***
換車飛程序 - ( 以下係換特急車飛過程 )
1. 將 Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days 交給買飛 Counter 內既職員 . 
講 ( 或 指 ) 換特急車飛 .
2. 職員會問你 : 目的地 ?
3. 回答出目的地 : 鳥羽
其實 . 我地's 目的地係 中之鄉 , 只係特急車本身唔經 中之鄉 . 
所以我地需 @ 鳥羽站轉車
* 當然 . 千其唔好明明去 " 伊勢 " . 但講左 " 伊勢中川 " . 因為 -
i)  特急車是畫位的 . 沿途各站會有新乘客 上車 ~
到時冇位坐事小 . 被職員 " 請 " 你落車 又或 " 請 " 你補錢 . 
先比你繼續坐 ! 咁就唔底啦 !
ii) 任坐近鐵 Pass 根本唔包特急車依 Part !   
4. 職員會 C 下 特急換票証既其中 1 張後 . 將正式車飛交還給你 .
 
5. 向閘前職員出示下圖任坐 Pass & 比佢吸上日子 . 
6. @閘口前 . 向職員出示剛收回的 特急乘車証 
7. Check 水牌 . 搵返上車月台
8. 上車
9. 搵返已被安排的位置 - Done !
***
坐底後見到依張 Memo !?
內容 : 除左講 Toilet 位置外 . 
當然重提你唔好用 手提電話 & 車廂內不要吸煙 .......
不過 !! 如果你需要叉電 ( 食煙 ) . 請到 3號車廂 !? 好明顯 . 我同老公馬上行動 -
好 ~ 襯機會同大家介紹下架電車入面's 設施吧 -
依到就係 3號車廂 ( 即 -  Memo 所講 ) 車內唯一
叉電區
哈哈 ~ 叉電冇難道 !!
另外 . 電車上還有自動售賣機 ~
* 但原來唔係架架電車都有自動售賣機 .
因為@我地回程嗰架電車就冇依類自動售賣機 .
最後 . 到車內 Toilet - 
下圖係開車個幾鐘後補影的 ! 所以 . 整體上 + 實際上 + 感覺上都非常 Ok 
***
參觀完車上設施後 . 係時候講返個 Trip
是日早餐 - 由於我同老公's 早餐大至相同 . 所以唔多影啦 !
食飽 + 小睡 + 叉電 後 . 話咁快就到伊勢市 ~
 一過左伊勢市站 . 車內 百份之95's 人 都落晒車 ! 真係何奇壯觀 ~

本既電車果然準時 !  真係 08:51 到 鳥羽站
 哈哈 ~ 月台都有叉電位喎 ?!
 @鳥羽站月台對出就鳥羽一番街 .
其實 . 由 鳥羽站 到 中之鄉 只係一站之隔 . 但班次就何其疏落 !
好彩出發前 Check 到 08:56 有班車會經 鳥羽 到 中之鄉 ~
另外 . 依個站真好得意 !
因為中之鄉站 係冇閘口 + 冇人查飛 之外
當電車埋站後 ( 2 卡電車 6 道門 ) 只有中間一道門會開 ( For 整車人上落車 ) !
***
落車小趣事 :
由於只轉只一個站 . 所以 當電車正預備埋站時 . 我地已經企係車門前預備落車 !
但當電車停埋站後 . 我地大約等左 3 - 5秒左右 . 0.0? 車門重未開 ?!
我地開始覺得奇怪 . ( 同老公互望 )
之後 . 老公開始 左望右望 . 而我重傻到望住車門係到諗 : 點解道門唔開既 ? 壞左 ??
( 大約過多幾秒 ) 經驗講我知 . 列車係時間要開走 .
就係依個時間 . 比老公見到車廂另一道門開左 !
( 位置係 : 我地企係冇開's 3號門等落車  . 但 1號門開左 !? )
唉 ~ 冇時間考慮既情況下 . 我地以 9 秒 9 步遞 . 直跑向已開既 1號門方向 .
好彩當時月台邊有位婆婆 幫我地叫住司機唔好閂門 ~ 如果唔係 . 我地真係落唔切車呢 ! 
依家回想返 : 依次真係一個好特別既經驗 ~
***
有驚無險 我地黎到 中之鄉
點解今日行程 .  會選擇由 中之鄉 開始 ?
睇到下面水牌就知道 . 依個站對面 就係 鳥羽水族館 .
由於 Can 巴士上落車時間比較難就 . 所以 我地決定能力 Ok 既地點都 On Foot 參與 .
嘟 ~ 現在報時 09:00 . 正式開始今日既 奇妙之旅 !!
 
See ~ 鳥羽水族館 就係對面 !
原先都打算入去參觀下 , 但出發前 @佢地官網搵到 .......
我最想參與既項目 - " 親親大海象 & 小企鵝巡遊 "
由於季節關係會有機會取消 !
唉 ~ 依家係 5月 ( 天氣太熱啦 !! ) . 
所以 . 就算真係有得睇 . 我都唔想佢地 ( 小動物 ) 咁辛苦 ~
( 起碼 . 小妹 100% 唔支持 @熱天同佢地見面 )  
 所以 . 我地只 @門前 行圈 + 影相 . 當到此一遊吧 !
水族館 後面 ( 對出 ) . 就係真珍島 .
好可愛既郵筒 !
@ 水族館 向 真珍島 & 鳥羽站 方向行 .
沿途有商店 & 食市 . 而個別商店出售既 珍珠手飾 比鳥羽一番平好多 !
就好似我參與既 珍珠頸鏈 . 依到賣 250円/ 條 .
而 一番街就賣 680円/ 條 ~ 所以 . 行開不防留意下 !
 ~ Ka Wa I ~
 商店後面 . 就係一個個 養珍排
@ 水族館 行過 真珍島 前 . 只需 5 - 8mins . 不過 我地對珍珠興趣不大 . 所以 唔入場參觀 ~
睇睇地圖先 ~
過左觀光船後 . 有 2 條都可以去到 鳥羽站 .
1. 沿岸邊行 ( 藍色箭咀 )
2. 過馬路 . 經鳥羽站前商店街  ( 綠色箭咀 )
一場黎到 . 當然要行埋 鳥羽站前商店街 . 所以我地簡 - 2
依到既商店街 . 多數係食市 . 而 Souvenir Shop 就好似得 1 間 ??
@ 中之鄉站 On Foot 黎返 JR 鳥羽站 全程 15 mins左右 , 
一條直路 有海風 行得都幾 C 服 ~
* 當然 依 15 mins 係未包括 我參與 Souvenir Shop 啦 !!  
由 JR 過天橋 黎到 鳥羽一番街
黎到依到 . 當然要參與下係到既 珍珠雪糕
珍珠雪糕 . 多謝 320円
試味感 : 好香奶味 . 唔太甜 . 質地好滑 ! 值得一試 ~
食完雪糕 . 向 Can 巴士站進發
同預計一樣 . 我地上到 09:55 @鳥羽站 開向 二見夫妻岩's Can 巴士 . 
下一站 : 二見夫妻岩