富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-05-14

13th May 2013 - 日本中部+北陸 7日遊 Day 2 Part 2 - 三重縣一日遊 : 二見夫妻岩 + 伊勢神宮 ( 內宮 ) + おはらい町 + おかげ橫丁

上文提到 - 
我地 @鳥羽巴士 Center 上左 09:55 開出的 Can 巴士 
正向 二見夫婦岩 ( 夫妻岩 ) 進發 ~
車程大約 15mins . 我地黎到 夫婦岩東口 站
落車後 ~
雖然我個人唔多讚成依個過馬路方法 .
但只有依個方法 . 可以唔洗上上落落 ! ( 咁辛苦 ~ )
而且 . 連公公婆婆 ( 當地人 ) 都係咁 ......
所以 . 我地 " 入鄉隨俗 " 吧 ~
黎到 二見水族館 ~
唉 ~ 我覺得佢地好可憐呀 !! 要迫係一個咁細既缸入面 ?!
但回心一諗 . 如果將佢地放生 . 又是否可令佢地全活呢 ?
臨走前影多張相 . 當係 到此一遊吧 !
我地跟指示 . 經商店街過 夫妻岩
Mission Complete - 夫妻岩是也 !                             換鏡 - Zoom !
 
有晒記錄 ( 提示 ) 幾時黎會見到咩情景 ~
依 "舊" 係好出名既 蛙岩 - 親子蛙
參觀完 夫妻岩後 , 繼續我地既旅程 , 行黎返岩岩落車時's 巴士站 . 
下一站 :內宮 
Can 巴士會路經 - 安土桃山文化村
照當日所見 . 依到真係靜到不得了 ! ( 冇人黎依到參觀 ) . 同車乘客亦冇人 @依到落車 ~
 
大約 30mins 車程 . 終於黎到今日重頭戲 - 內宮
由於時間既關係 . 我地決定先搵食
是日 Lunch 選址 : 二光堂
睇下今餐食乜先 ~
一場黎到 . 當然要匯一匯 - 松板牛 !!                    老公 Order 左 - 極上 黑毛和牛   
 
試味感 : 2 款肉質都各有千秋 !
我就比較鍾意 黑毛和牛多 D ~ 但老公就偏向 松板牛 多 D ~
Lunch 多謝 5000円/ 2
***
如果大家嫌上面 3 款唔夠豐富 .
可以簡下面依 Set ! 

*** 
食飽飽 , 向 皇大神宮 ( 內宮 ) 進發 
轉戰 - おはらい町
鈴木水產 . 又係時候 High Tea ~
 
哈哈 ~ 1 整隻伊勢海老只需 2980円/ 隻 . 真係又香又甜又好味 ~ 
High Tea 多謝 4010円
下一站 - おかげ橫丁
( 托福橫丁 )
可惜我地時間唔夠 . 如果唔係我都想整返個 !
 
黎到郵局 . 好明顯又係例行公事 - 寄信 !!
黎返岩岩落車既巴士站  ....
Oh ! 我地 Miss 左 15:34 嗰班 Can 巴士 ! 0.0"
唉 ~ 而下一班巴士 要等到 16:32 ( 即係一個鐘頭後 ! )
咁岩 有架 51
號 @巴士站  ( 三重縣市巴士 ) .
好彩 Kintetsu Rail Pass Wide 5 Days 包埋任坐 三重縣市巴士 .
所以 . 我地上左 51號市巴士 到 宇治山田站 轉電車到 伊勢市站 ( 外宮 ) .
* 其實 51號 巴士係可以直達 外宮的 ! 
但由於我地趕時間 . 只好 @ 宇治山田站 轉電車 ~ 
下一站 : 外宮