富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-16

15th March 2012 - 東京遊 Day 2 Part 3 新宿遊 + Dinner + 新宿都廳

要出新宿太子樓下叉電區接另一位新朋友仔 !
新朋友仔從何而來 ? 話說 :
越近出發日子 . 就越覺同行朋友女有問題 .
坦白講 - 同行朋友女's 問題 真係一 D 都唔細 ! 如果說 只有我自己一個 . 冇伴 真係冇所謂 !
但依家要我帶埋朋友女 ~
( 即 : 冇啦啦 去到邊都多件隨身行李 )
冇伴 ........ 問題就大啦 !
有見及此 . 我便上網 四出查看 有冇網友 ( 新朋友 ) 
也是同期到東京自由行 . 希望能為我帶黎新希望 !
( 起碼 希望新朋友可以幫輕下我 或 感覺上比我多個伴 而唔係 多件隨身行李 )
結果 ~ 黃天不負有心人 . 真係比我搵到 依位新朋友 Mr. J ~
而且 . @出發前 大家已於電郵 & 電話 . 成功夾過對方行程 .
原來 大家@ 依 6日5夜 's 行程入面 . 有 5 日都大致相同 !
真係太好啦 ~
雖然 ~ 未到最後都未知對方有咩底蘊 . 
但對我黎講 . 有希望總好過 望都冇得望 ! =.="
所以 . 我真係好感恩呀 ~
經大家核實時間之後 . 我地約左 @ 15號 18:00 係 新宿太子樓下义電區 等   
黎到相約 Mr. J 既時間 . 大家打個招呼後 .
我地一行 3 人's 第一站 : 新宿太子 8 樓既 100yen 店
行完 100yen 店之後 . 係時候搵地方醫肚 ~ 
今餐 @ 歌舞技町入面 小肥羊樓下 既 烏冬店 ( 其實 杜如風 都介紹過依間 包飽面盆烏冬店 )
經過 15mins 's 排隊 . 最後 我地被安排到 包房 ~
麵黎啦 ~ 
Mr. J & 朋友女 好似 Order 埋同一樣 既 白汁雞 烏冬
而我 就 Order 左 咖哩豬扒烏冬 - 依碗烏東好好味 ! 個汁好滑 ~ 正 ))
Dinner 多謝 1200yen ( Myself Only ) 
飯後甜品 : 芝士雪糕條 多謝 137yen 
味道都 Ok . 由其係佢個餅底 . 真係好似 芝士蛋糕 .
@新宿太子行過黎 新宿都廳 約 20mins 左右
由於依家已經係 21:00 左右 . 所以我地只可上 北展望台
一上到黎 . 又到換鏡's 時候
Zoom ~
******** 
是日戰利品
即食麵發明館既代表
不同 100yen 店既代表

Sanrio 既代表
都廳既代表
******** 
是日消夜
********
明日預告 :  川越 + 池袋

沒有留言:

張貼留言