富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-17

16th March 2012 - 東京遊 Day 3 Part 1 川越 ( 交通篇 )

去 川越 前 . 我已上網搵有關川越's資料 . 旅遊需知 : 
以下資料是 13/3/2012 前找到的 . 但官網於 18/ 3 / 2012 作出修改 !
1. 觀光巴士 : 平日 每小時/ 班 , 而 假日 就 15mins/ 班 .
2. 巴士費用 : 180yen/ 程 & 500yen/ 日任坐
3. 停留時間 : 多數人 @ 川越 只係幾個鐘 ~
詳情請自行查看 - 川越官網 :
按此 
********
搵到以上資料後 . 我咪問朋友女 - 例如 : 體力問題 等 要否購買巴士卷 等等
而朋友女只用了唔夠 1 mins 就答我 : 500yen/ 任坐 , 當然買巴士卷啦 !
但以我睇 . 佢好似只理任坐嗰 Part .  而冇諗過實際所需 !
因為我計過唔洗買 都 Ok ~
原因係 :
1. 180yen/ 單程 . 如需回本我地需要 不停 上/落車 & 等車 至少 3 次 .
先可回本 ! ( 有 d 嘥時間 )
2. 星期 6 或 日 觀光巴士 才密 . 如果星期 5 去 . 成個鐘先一班車 點可能等車 ?
不過 ~ 就算假日去都有問題 !
1 : 人多 ( 迫人 + 影唔到相 ) . 
2 : 就算15mins/ 班 . 如果去到巴士站只係 04分 . 咪要等 11mins ?! 行起上黎 . 邊預到時間 ! 
唔通間間舖都睇錶入 睇錶出咩 ? 如果就唔岩時間 . 係咪唔等車先 ?
3. 個別車站都幾近 ! 同一個站落車 . 行 3mins 到 xx 而行 8 mins 就到 xx . ( 咁近 ! 都要不停上落車 ? )
但 Plan 行程時 只有我 1 個 . 而 朋友女基本上由頭到尾都冇參與過  .......
唉 ~ 未到現場又唔知朋友女's 實際能力 !
一係唔去川越囉 ~ 如果唔係 . 我有得簡咩 ?   
不過好好彩 ~ 同 Mr. J 夾完行程後 . 知道佢都去川越 !! 
我梗係唔理咁多 . 馬上修改 由星期 6 改回 星期 5  . 冇觀光巴士 !? 真係 關人 啦 ~
********
原定行程 : 川越 -  巢鴨 - 池袋
但最後我地係川越留得太耐 ( 16:00 左右 ) . 所以 過唔切巢鴨 !! 
只好提早落池袋 . 再睇下 夜晚有咩地方好去 ~
最後修改為 ~
是日行程 : 川越 -  池袋 - 待定  
********
由 新宿 到 川越 有 2 個方法 : 
1. 新宿 到 池袋 轉 東武東上線 到 川越 站 - 車費 600yen 需時 65mins 左右
2. 新宿 坐 西武新宿線 到 本川越 站 - 車費 480yen 需時 60mins 左右
西武新宿站 @ 新宿太子旁   而我就簡左 2. 西武新宿站 坐 西武新宿線
上網 Check 過 西武新宿線's 時間表大約如下 : 08:42/ 56/ 09:04 発  
* 時間可能除時有變 . 詳情- 請按
   
睇完水牌 . 岩岩好趕到 08:56 開既 急行車 .
車黎啦 )) 向川越進發 !!
由於坐到 急行 . 所以 約 60mins 就黎到 本川越 ~
我地約左 Mr. J 's 10:00 @ 本川越站 . 由於我地早到 . 加上 Mr. J 由上野出發 . 
到 川越站 後 . 再行過黎 Join 我地 . 所以要等等佢 ~ 
上網資料話 . 川越站隔離先有 觀光案內所 . 但黎到先知 . 原來本川越站內 . 都有觀光案內所 ! 
* 經過記得入去吸印呀    
最後 . 10:20 人齊 ! 但由於日本已經進入全面禁止街上吸煙 . 
所以起行前 . 當然要比小小時間我 叉叉電先啦 ! 
@ 川越 & 本川越站附近的 叉電區  . 
一行 3 人 就 On Foot 步入小江戶 ))))) 
 因為我同 Mr.J 都支持 On Foot  . 所以朋友女要小數服從多數 . 辛苦晒啦 ~
先睇睇今日我地大約行程 :
由 本川越站 開始 行一個圈 . 最後 @ 川越站 走
到左 川越's 1st 站 : 蓮馨寺
入去啦 ~ 
離開蓮馨寺 . 繼續向 小江戶其他地方進發 . 黎到 川越名店街 . 而龜屋就係我地對面~
而 我所身處的 . 就係 菓匠右門
當然要參與下啦 - いも恋 - 多謝 160yen
食落唔錯 ! 味道唔太甜 ~ 但可惜 D 餡唔平均 ~ 蕃薯多 紅豆小 !   
黎到川越 一番街
Mr. J 提意行入內街 . 先到 行傳寺 .  
不過入面冇乜特別 . 行左個圈就走啦 !
但黎到依到 . 發覺唔多對勁 ..... 哈哈 ))) 我地好似 入錯彎 ! 
就係我同 Mr. J 一齊睇下圖研究地圖搵路時 .
朋友女 開始發揮 真我本色 : 企埋一邊 望住 我地睇地圖 & 研究搵路 !
唉 ~ 原來朋友女's 自由行定義就係咁 !? 
如果真係得我同佢 . 你話我點算 ? 好彩有個 Mr. J
* 其實朋友女依下只係開始 ! 後面 6 續有黎 ~
但話時話 . 朋友女有冇諗過 .
其實佢唔參與一齊研究搵路 . 唔怕我地一時睇錯 .
累佢多行冤枉路 ?! 唔通 朋友女唔怕比人搵笨 . 至怕要佢用腦 ??
不過當時我地梗係冇心神理佢咁多啦 !
我 同 Mr.J 研究完 重唔行人咩 ?
成功行返出黎啦 ! 繼續我地既 奇妙旅程 ~ 
去相 -  
嘩 ~ 估唔到依到都有櫻花睇喎 ! 雖然只有小小 ( 1枝仔 ) 不過感覺上都好大吉呀 ~
我影完下面張相時 . 除口問句朋友女 : D 花好靚 ~ 你有冇影呀 ?
而朋友女回答 : 依 D 花 香港都有啦 !! ( 之後佢就行開左啦 ~ )
當時我覺得佢 ( 朋友女 ) 好得意 : 
花 - 唔影唔係問題 . 重點係 : 香港都有日本既野買 ! 咁佢黎日本做咩 ?
其實 . 內街都有好多野睇架 ! 不過 . 坐左巴士的話 . 就睇唔到啦 ~ 
黎到今日's  2nd 站 - 菓子橫丁
菓子店 ~
由於我岩岩參與's  いも恋 實在包肚 . 所以 只有 Mr J 參與的 草莓菓子 .
而我 . 咁岩依到有個 叉電位 . 所以又係時間 叉電 啦 ^.^
   
嘩 ! 連郵局都咁古色古香 ~
好明顯 . 要參與下啦 !! 所以 . 今次旅行既 Post Card 是由 川越寄出 

寄完信 . 繼續向下個目的地 : 冰川神社 進發

沒有留言:

張貼留言