富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-20

19th March 2012 - 東京遊 Day 6 Part 1 閒遊新宿 + 上野

是日行程 :
閒遊新宿 - 上野 - 成田機場
********
@ 依 6 日 5 夜遊日旅程入面 . 其實我對行李唔止 @ Out Door 有意見 .
坦白講 . 就連 @ 酒店的短短幾個鐘 .
我都被佢's 不修邊幅既 生活習慣折磨得好慘 !
詳情我唔想多講 . 但可以話比大家知 ~ 我未預過一個咁 " 乸炸" 's 女仔 !
有見及此 ~ 見尋晚係最後一晚 . 我除左爆佢一獲之外 .
重有仇報仇 嘈左佢大半晚 
( 嘈 -  即上網煲劇 & 加到中大聲 !  再加 煲到好夜 [ JPT 03:xx ] )
所以 . 搞到佢 3點幾都冇得瞓 ! 重不停 "典床典蓆" 添 
當然 ~ 佢越典 . 我就越心涼 ~ ( 好似好變態   )  .
但要知道尋晚唔報 . 以後就冇仇報 !
所以 . 我又點會理佢呀 ! 最後 . 我 04:xx 先瞓  
********
今日09:xx 先起身 . 所以冇落樓下食早餐 .
而是日早餐 . 就有佢 : 芝士雪糕批   
試味感 : 都係橙色嗰隻好味 D !
尋晚出晒全力拾既成果 ~ 
現在報時訊號 JPT 10:30 .
回頭一望 ~ 搞掂走得 !!
最後決定只 @ 新宿閒遊 + 補買 . 所以 . 要先寄存行李 .
酒店一出轉灣 . 黎到風林會館
不過入面 D 野實在太貴 . 所以最後只係行圈 Only 
由於尋晚講好 . 今日由行李帶路 !
而佢 ...... 唉 !  咪行到兜晒圈囉 ~ ..... 所以最後咪又係我帶返 ~
黎到 US Mart
其實咁早 . 歌舞技町有係咩好行呀 ~
而且行李帶岩岩又行到兜晒路 .
唉 ~ 夠鐘返酒店啦 ~
不過 . 返酒店之前 . 要先過 Lawson - 因為要幫媽咪買麵包
搞掂 ~ 可以返酒店拎行李
好唔容易 . 又返到黎 JR 新宿站
********
小趣事 : 
由於今日由行李帶路 . 於是@ JR 新宿站內 .
我咪明知故問咁 問行李 :
我 : 坐咩過上野 ?
行李 : 山手線
我 : 咁向咩方向 ?
行李 : 吓 ...... + 即刻扮查書
( 洗咩查書呀 ! 睇字都得啦 ..... )
行李 : 渋谷方面
我 : 當然唔係啦 !! 尋晚咪講左 向 渋谷方面 要坐多 幾個站 .... zyx abc &%
行李 : ( 個樣勁冇引 [ 黑面 ] + 死死地氣 ) 跟住我  
********
上到月台重好笑 :
新宿 ( 日本 ) 月台好興 一邊 ( 左邊 ) 去近既地方 . 而另一邊 ( 右邊 ) 去遠小小's地方 .
行李上到月台 . 我咪又問佢 : 坐 左 or 右 邊's 車 ?
行李又拎返本天書出黎扮搵 ! ( 係人都知 . 天書冇教 + 月台有字架 ! )
於是 . 我同佢講 : 書冇教架 ! 睇水牌啦 ~
點知 ..... 行李睇左個出口牌 ...... 重指住岩岩行上黎條樓梯 .
好似想 + On The Way 落返樓下 !?
如果唔係趕時間 + 車黎 . 我真係由佢 ~   
********
小妹結論 :
唉 ~ 都返香港啦 !! 連最基本's 都唔識 ~
尋晚重夠膽駁我咀 : 依到嗰到 Handle 到 !
再講多樣野比大家知 : 行李原來唔止睇水牌有問題 . 就連搬行李都好有問題 ~
大家都係咁多件行李 . 我個喼 32吋 . 而佢只係 29吋 ~
我同佢一齊係起步 . 結果咪又係我等佢 !!
我真係覺得佢好不自量力 :
根本佢 由 體能 + 睇地圖 + 搵路 + 搵食 + 出口 什至 上落車車站 都冇一樣得 !
點解佢重夠膽同我講 : 佢 Ok 自由行 !?   
********
唉 ~ 算啦 ! 都係返入主題 :
車黎 . 向上野進發 ~ 

哈哈 ~ 又見到 Sky Tree 啦 ~
終於黎到上野站啦 ~
 
********
出閘時 行李張西瓜唔知做乜壞左 ... 搞到佢出唔到閘 .
而我 .... 咪睇住佢係入面 ( 閘口 ) 兩頭走囉 .........  
其實 . 閘邊有票服處 佢都唔識問 ..... 真係救命 ~
唉 !! 唔知係咪連個天/ 張咭 都玩佢 !  
********
 @ 上野站
好唔容易等到行李出閘 . 不過 .....
@電梯上天橋時 ......
行李連自己個 29吋喼都拎唔實 . 個喼向後反瀡住落 ! ( 個喼要同電梯玩遊戲 )
重差 D 車到下面既小朋友 . ( 即由山頂瀡落左山腰 =.=" )
好彩小朋友's 媽咪幫手頂住 . 如果唔係 .... 真係唔知點算 ~
唔知點解 ~ 我呀媽 60歲 拉個喼都拉得穩陣過佢 !
都返香港啦 ..... 我唔想做人証呀 ! 玩小我一陣得唔得 ?  
********
 @ 上野 0101 對出天橋影架 ! 
@ 0101 Meet 左 Mr.J 之後 .
Mr. J 又係嗰句 : 咁耐既 ? 玩咩呀 ?
我 : ( 指住重係樓梯頂's 行李 ) 你問佢啦 ! + 係咁數行李 D 搞笑野 ~
Mr. J :  唉 ~ 睇得出 . 如果唔係你 ( 小妹 ) . 睇個勢 . 佢真係黎唔到依到 !
哈哈 ~ 各位 . 我真係有人証架 ! 唔係吹水架 ! 真係連 Mr.J 都咁講佢架 ~

沒有留言:

張貼留言