富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-17

16th March 2012 - 東京遊 Day 3 Part 2 花見@川越 + Lunch @川越商店街

離開 川越's 元町郵局 繼續冰川神社 進發 . 地途經 郭町 
冰川神社 . 我地由 南門入
入到冰川神社 . 我地決定分開行 . 黎個 自由活動 ! 約 10mins 左右 . 係返依到等 ~ 
祈福魚 ~
繪馬架 @ 冰川神社內 其中一角
我襯自由活動時間 . 由 冰川神社 北門出 . 黎左 冰川橋 影相 
如果遲多小小黎 ( 等佢開晒櫻花 ) 景況肯定會好靚 !   
影完冰川橋後 . 我入返去 Join 返 Mr.J  & 朋友女 . 再由 冰川神社 正門 離開 !
經 宮下橋 旁的小路  向 本丸 進發 ! 
嘩 !! 大吉呀 ~ 我地又見到櫻花啦 )))) 
但好彩依到只有1 棵 ! 因為我依頭影相 . 嗰頭 由頭 到 鼻 都開始黎料 !
睇黎 ~ 我唔可以享受 真正's 花見
離開冰川神社 之後 . 一直沿 小路行 . 過左 市立美術館 之後 .
我地黎到 川越本丸 ~ 不過由於要比入場費 . 所以 我地冇入去啦 !!
*又係問 Mr. J 借來的相片
Oh ~ 大好啦 !  @ 本院停車場旁's 自動販賣機
竟然係依到預到我既至愛 -
伊藤園 's 大納言しるこ 
行左大半日 係時候補返下  . 順便去個 Toilet & 休息下 . 大納言しるこ は 美味しいです ))))))))
由本丸再向前行 . 黎到 郭町 二町目's 富士見櫓跡 
由 富士見櫓跡 抄小路 . 黎到 川越's 尾站區 ~  
成田山別院 ~                                                       到左喜多院入口啦 ~
黎到 川越大師 喜多院 當然要影返張相留念啦 !! 
黎到喜多院入口 - 惠比寿天 
到啦 ~ 到啦 ~ 真係黎到川越's 尾站啦 - 喜多院 
離開喜多院 直行返出大街  轉入 川越's クレアモール 
其實依到係同 本川越 成平衡線既 商店街 .  
依到好多野睇架 ! 入面重有幾間藥房 , D 野都 oK 平架 ~
是日 Lunch @ 餃子の王將 . 我地 1 人 1 Set
好明顯除左我之外 ~ 個個都 Ko 晒個 Set ! 只有我食唔晒 ~ 個飯要打包啦 ......
* 外賣需另加盒錢 + Lunch 多謝 902yen ( Myself Only )
食飽飽 . 沿 川越's クレアモール一直行 . 返到黎川越站 ~ 我地返池袋啦 !
********
今日全程 On Foot 
小江戶全程 . 約 4個鐘左右 ( 10:30 - 14:30 左右 ) . 其實都行得幾輕鬆 .
可能係天氣關係 . 記憶內一滴汗都冇流過 !
而 @ 川越's クレアモール  Lunch +  Shopping 約 1 個鐘左右
( 14:30 - 16:00 左右 )
********
最後 : 
真係好感謝 Mr.J .  因為冇佢幫手睇地圖搵路 .
我根本冇能力帶住 "了解自由行's 朋友女" 行完依個川越 ! 
所以話 . 自由行有依 D Parter  ( Mr. J ) 咪好囉 ~ 
亦都係依個川越 ~ 令我真正認識朋友女's 為人 + 習慣 ! 
原來佢 ( 朋友女 ) 所謂了解自由行 . 原來係指佢 自由地 跟住你行 !  
坦白講 . 亦因為依半日 . 我知道自己上 賊船 ~  
又或者問題唔 @ 朋友女身上 ?! 
But anyway . 我預計到我依個 Trip 肯定唔會玩得開心 !  
因為冇啦啦多左件隨身行李 ~

沒有留言:

張貼留言