富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-16

15th March 2012 - 東京遊 Day 2 Part 2 新宿歌舞技町東橫 Inn + 新宿遊

由 櫻木町 過 新宿 . 要係 橫濱 轉車 . 車程約 40mins . 我又返到黎 新宿歌舞技町
可能有人會覺得 歌舞技町 入面好亂 
又或 1st 次去 歌舞技町東橫 Inn 既朋友 . 
會覺得條路好難搵 !
但其實只要你照我以下方法 . 
其實唔洗10mins 就可以係 歌舞技町 行到 東橫 Inn 架啦 ~
Tips :
1. 不論你由邊個路口 入到 歌舞技町  . 只要不時向右抬頭望 
( 而左邊係 新宿太子方向 )
2.只要你見到 Best Western Hotel 個招牌後 . 以佢為終點 . 
( 即 - 向 Best Western Hotel 方向行 )
3. 當你行到 Best Western Hotel 嗰條街後 . 向前行
( 即 - Best Western @你右邊. 而背後係 靖国通り )
4. 行到咁上下 . 你會見到 花店 & 小斜路 .
5. 經過斜路後 . 就會見到 新宿野球場 ( 即 棒球場 ) & 停車場
6. 當見到 新宿野球場 時你再抬頭一望 . 相信你已經睇到 東橫 Inn
7. 由於 東橫 Inn 身處內街 . 需由停車場後 的小路 轉入 .
黎到門口啦 !
今次連住 4 晚的是 1005 號房
所有野都係 Standard 擺位 . 所以 . 我唔多介紹啦 ~
雖然佢只係 歌舞技町後面 . 但以 一間 Twins 房黎計 . 會員折後價 33,726yen/ 4晚  . 
就算冇景觀都冇所謂啦 !
擺好行李 . 當然又係搵 Lawson 既時候啦 !
真開心 ~ 赤札堂就係對面 !
哈哈 )) 可以方便買消夜 ....... 實在太好啦 ~
搵到 Lawson 之後 . 我地就直接向 歌舞技町進發 !
出返黎 1st 站 當然係 金太郎啦 !! 但睇黎 . 佢應該改左名 ??
店內所有擺設都冇變 ( 同我舊年黎時一樣 )
但 ........ 價錢就 ........... 加左價啦 !!
うに丼 由 1500yen 加至 1800yen ~ 雖然加左價 .  
但絕對唔會影響我 Order 我既至愛 " うに丼 " ( 即 海胆丼 ) 既機會
食飽飽之後 . 就返出新宿太子下面义電區义電 .
之後 開始今日既 新宿遊 ~
除左先過對面馬路行藥房之外 . 當然唔小得係無印隔離既 Sanrio 啦 ~
行完一輪街之後 . 當然要先返酒店放底 D 野 . 
先再出返新宿太子接朋友仔 & 再向其他地方進發 ~

沒有留言:

張貼留言