富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-20

19th March 2012 - 東京遊 Day 6 Part 2 呀美橫丁 + 成田空港 + 戰利品

被龜速's行李拖累 . 搞到我地已經冇時間比我地行呀美橫丁. 謂有 向街尾's 大黑屋進發 !
亦襯最後機會 睇到幾多 就睇幾多 ~
其實由呀美橫丁行過黎 , 平時只需 10mins 左右 ( 應該唔洗 ! )
但今次帶住行李 .....
 
* 如果大家順到車路 , 可以係 JR 上野御徒町 或 銀座線's 上野御徒町站 落 . 一出黎係架啦 ~
未有耐到期 ..... 今次車飛 850yen  
* 其實事前唔會知車飛幾多錢 . 要落到舖面先知架 !
但肯定比 @ 站內買平  .  舊年我試過 400yen 1 位 . 700yen/ 2 位
臨上車前 . 好彩重夠時間比我食返串士多啤梨 潤返下 ~
行返出大街 . 過埋橋底 轉個灣 . 見到車站啦 !
上野最後一站 : 100yen 店 
坦白講 ~
我又係3件行李 + 一個背嚢  . 行李又係 3 件行李 + 一個背嚢
但都唔知點解 . 我原路影埋相都冇佢咁 "倫盡" . 唉 ~
( 行李背影是也 ~ )
唉 ~ 請大家睇睇相's 左下方 -
地下上's 盲人輔助線 明明係橫澗 ! 
佢 ( 行李 ) 唔改@前方用手拉 , 反而繼續從後推 .
唉 ! 從後推 D 澗 會食住個碌囉 ! 點推呀 ? 
要知道 日本's  盲人輔助線 做得幾完善 !
基本上到到都有 . 佢 ( 行李 ) 真係由新宿 到 上野 . 都係下下 從後向前推 !
你地知道 點解我會話佢龜速咪 ?!
 
********
@電車中 . 
行李@ 車箱內 . 唔知點解 . 又推跌自己件行李 . 差 D 又打到對面既乘客 ....
想點呀 ? 玩少我一陣得唔得 ??  
********
真係有驚無險 !! 我終於黎到成田機場啦 ~ 叉埋電 ~
就帶呀貓過磅 ~                                                                 唉 ~ 我又超重呀 ........
入閘 ~
感謝 Mr. J 幫我買飯盒 ~ 如果唔係 . 我就要食貴野 或 要餓住上機 ......
而且 . 回心一想成個 Trip 我真係好感恩 + 十分感謝 Mr.J !
一路's 幫忙 & 體諒 ~
Ths So Much ~
黎到閘口 . 未夠鐘上機 ....
除左可以叉電之外 . 重可以上住 Face Book 慢慢等 ~
坦白講 . 一直以為只有上左年紀既人( 叔叔 或 嬸嬸 ) 
先會一 Call 就埋位排隊等上機 ...... 但原來後生既都會咁心急上機架 !
因為 行李 都參與排隊 ....... 而我 ~ 雖然唔係最後上機 . 但好明顯唔會 9 秒 9 去排囉 !
( 如果唔係 點影依張相呀 ~ )
唉 ~ ANA 真係冇新戲 ....... 又係 Shrek ...... 
 
******** 
小趣事 - 
話說 : 上機冇耐我就瞓著左 . 到派餐時 :
1. 空姐姐姐冇叫我起身 ~
2. 行李冇叫醒我之餘 重冇幫我拎定個餐 .....
好彩我聞到飯香自己識醒 . 如果唔係今餐就冇飯食 
雖然唔會真係冇飯食 . 但要全機人聞返我飯香 . 自問真係做唔到/ 出 !  
********
今餐有 -
食飽再瞓 ~
經過 5個幾鐘's 飛程 ~
好野 ~ 我返到香港 ~ 唔洗再對住行李啦 !! 
今晚 媽咪 小雙 & 曈曈都黎左接我機 ( 其實係應令佢地 D 戰利品 )
不過我地掛住分野 ..... 唔記得影相  
********
是日戰利品 . All in 機場 

沒有留言:

張貼留言