富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-19

18th March 2012 - 東京遊 Day 5 Part 3 戰利品 + 火山爆發

是日消夜 Myself Only ~
多謝 933yen
 
********
是日戰利品 - 
新宿代表
貼左就係咁架啦 . 重有背面 ~
裹原宿代表
澀谷代表
二木菓子代表
上野藥房代表
便利店代表
 
********
依份當然唔係買架啦 ! 行過人地係派架 . Zoom ~ ( 香港要學下啦 !! )
哈哈 ~ 有依 D 呀 ! 
茶包 & Skin Care Sample Set
********
最後 . 想交代一下我@依幾日忍左行李之後's 結果 !
其實 . 本來都唔想將 行李 & 我 @ 東京之旅's  點滴 加入我依次遊記 .
但奈何 ~ 行李真係連一日好日子都冇比我過 .
再講 . 依到就係我's 日記 ( Blog )
所以 . 我最後決定將個別事件加入日誌內 ~
如對各位做成不便 . 十分抱歉 ~  
********  
由於 @ 魚河岸聽到行李嗰句 : 你唔去築地 . 我去黎都冇意思 之後 . 
坐車站返酒店途中 . 我已經不段叫自己 " 冷靜 " .
直至襯佢唔 C 服 . 我先有機會自己一個落街買消夜 + @ 酒店樓下.
用 Skype 打比老公 . 一口氣講返依幾日發生咩事 !
( 其實係行李又流鼻血 [ 黎 6 日東京 . 流足 4 日 ! ] 流到頭暈落唔到 )   

********
題外話 : 
一講到行李 D 鼻血 . 又係令我尷尬 ( 我當然知道流鼻血係自然生理反應 )
但如果大家知道行李依幾日's 生活習慣 + 飲食習慣 . 就會同我一樣 -
理佢又唔係 . 唔理佢又唔係 's 苦況 ( 真係兩難 ! )
因為佢不論 @ 室外 ( 幾度 ) or @ 室內 ( 暖氣房 2x 度 ) 都著住件 大而長身's 羽绒 .
我當然有提佢入到室內要除褸 ( 事關我已眼見佢幾次 焗到面都紅埋 ! )
講真 . 好人都焗壞啦 ! 再加佢's 飲食習慣 . [ 唔係我黑心 ] 佢想唔流都幾難 !
但每當我提行李除褸 . 佢都同我講 :
唔焗 ! 點會呀 或 我件羽绒 $2xxx  ! 識梳氣 靚料黎架 等等 .....
佢真係形容到佢件 羽绒 冬暖夏涼 !
唉 ~ 佢講到咁 . 我重有咩好講 ~
但問題係 . 佢真係 : 行行下街流 . 坐坐下車又流 !
當時你叫我唔理佢咩 ! 我又做唔出 . 但理佢咩又比佢話我唔識野 ~
唉 ! 又係好人難做呀 ~
但話事話 . 都唔知點解 佢件 冬暖夏涼's 羽绒 . 會搞到佢 6日5夜 入面 . 流足 4日 !

********
都係入返正題 -
其實同老公 Skype 完之後 . 我都好左 D . 諗住 Last 晚 , 忍埋佢就算 !
但點知返到上房 . 行李又黎野我 ! 
事原 -

我 : 聽日你唔過築地 . 咁去邊到買 士多啤梨 ? ( 因為我想知道聽日可以係邊到最後沖激 )
行李 : ( 拎天書出黎研究 ) . 就問 : 佢可以係邊到買 ?
我 : 小田急百貨地下可能有 . 你研究下 . 順便睇下聽日幾點出發 & Check Out .
( 其實我知道上野有得買 . 不過我又係唔出聲 ! )
行李 : 研究完 ...
當我計好時間後 . 就同行李講 :
聽日 幾點 Check Out & 通知聽日行李可以有 ( 半小時 ) @ 行百貨公司搵士多啤梨
行李 : 吓 ~ 咁急 ?
我 : 聽日約左 Mr. J 12:00 左右 @ 上野 . 扣返車程 & 來回路程 + 人地開門時間 .
最後只有 30mins 左右 .
行李 : 埋怨我點解約 Mr. J 咁早 !
我 : 吓 ? 頭先一齊約架 ! 又係你自己話早 D 再@呀美橫丁行既 ?
行李 : ( 黑面 )
 

********
就係依下 . 我真係要爆啦 !
一口氣將佢依5 日 4 夜's 經過 . 同佢黎一個 清算 ~
真係唔清又至可 . 一清又起火 !
內容唔多講 . 但依個時候 行李 反而 話我 枉作小人 :
原來佢有好多地方都可以 Handle 到 例如 : 雷門
嗰刻我真係覺得好人難做 之外 . 梗係不甘示弱 鬧到佢暈 ~
真係講都冇人信 . 如果佢一早 Ok Handle 到雷門 .
1. 我洗咩連去 3 次呀 !? 重要係 年半 去 3 次 ( 我去黃大仙 都冇神心 )
2. Cut 行程黎就佢 !
3. 自己想去's 地方都行唔晒 !
等等等等
但行李聽完之後 重話返我 ( 內容大約係話 ) :
根本佢由頭到尾都 Handle 到 + 意思上話我只係自己唔想行開 ! 等等
我真係估唔到佢竟然咁講 + 駁咀 !!
坦白講 : 佢駁得有理 . 我當然會聽 !
但佢依家係近付冇理取鬧 ! 而且以依幾日佢既行動黎睇 佢竟然重聲大大話我 ~
真係唔發火佢當我冇料到 !
好明顯我即刻不甘示弱 繼續數佢依幾日's 不是 :
包括 :

1. 落車可以唔止一次落錯 . ( 連 "新宿站" 都可以睇錯/ 落錯 )
2. @ 澀谷自己開一條 JR 銀座線
3. 一打開本書就指住 xx 地方要我帶你去 .
4. 由上野返新宿 . 有池袋方向's 車唔坐 . 話坐 品川方向 !
( 由上野行池袋 . 13個站就返到新宿 ~ 但 行品川方向 就 18個站 )
*有關站數希望冇記錯
5. 叫你睇路口 . 你就拎本書出黎 比我睇 .
6. 不論我 & Mr. J 睇地圖搵路 . 你都手旁觀 .
等等等等
最後 . 行李面帶不甘 + 黑面 收聲 !
於是 . 我再同佢講 :
Ok ~ 你 Handle 到 . 聽日雖然係 Last 日 . 但聽日就由你帶路 !
由酒店到上野 & 機場 ! 都由你帶我行 ~   

沒有留言:

張貼留言