富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-17

16th March 2012 - 東京遊 Day 3 Part 3 池袋 + 戰利品

由 川越 坐 東武東上線 只需 65mins 就返到池袋 . 一落車 . 當然搵位叉電啦 !
@池袋 - 1st 站 : 東武 ~
黎到東武 . 先上 6/F 會一會我隻貓先 ! 之後 . 我就跟住 Mr. J & 行李 係到行左一陣 ~
經商量後 . 我地決定過 池袋東口 Shopping & Dinner ~ 途經 JR 池袋站
其實睇開我 Blog 既朋友都知 ! 就算我之前黎東京 都只係留守新宿 . 
再講 根本冇時間/ 需要 過黎池袋 . 不過見今日順路 . 所以先過黎行下 ! 
其實 ~ 行李 都知我同佢一樣 . 1st 次過池袋 .
就係過馬路後 . 因為我地想入東口行 . 所以要搵東口入口's 方向 .
於是我就同 行李 講 : 拎個地圖睇下邊面入 ! 點知 . 行李 拎個地圖出黎 ..... 第比我 等我睇  
唉 ~ 天呀 ))))))) 佢連樣都唔做呀 !! 就咁第埋黎 !!! 想點呀 ? 救命呀 ))))) 

最後 都係 我同 Mr. J  一個睇地圖 . 一個睇街口 . 而搵到入黎既路 .
我地終於黎池袋東口啦 ~
明顯第一時間入 Gift Gate 啦 !  而 Mr. J 就自己過左機舖 潮拜 ~   
係到行左個圈後 . 係時候搵地方食野啦 !
是日晚餐 - 食拉麵

Mr. J & 行李 都係 Order 同一樣既拉麵 ! ?
而我就 Order 左 魯肉蛋麵 . 雖然碗麵有隻流黃蛋 ........ 不過佢實在太油 ~ 所以唔係我杯茶 !  
Dinner 多謝 850yen ( Myself Only )
現在報時訊號一響 JPT 20:xx - Mr. J 係 大黑屋買左 六本木山 既 入場卷去影鐵塔
其實 我都想去架 ! ( 事關問人借左支鏡 當然想用盡佢啦 ! )
但可惜 . 我未問出口 我件行李已經話 : 要返酒店休息一陣 . 最多晏 D 再出動 !
唉 ~ 當時我重有得 "簡" 咩 ? 所以 . 食飽飽之後 . 我地就同 Mr. J 係池袋分手 .....
.........  唉 ~ 坦白講 . 我真係估唔到咁早 ( JPT 未夠 21:00 ) 就要返酒店 !
由池袋返酒店 . 我地坐 副都心線 
黎到東新宿站 發生了小趣事 -
話說 :
我地黎到東新宿站出閘後 . 要搵出口上路面 . 不過我一時冇留意指示行錯路 . 差 D 上埋路面 ~
( 當然 又只係我發覺唔對勁啦 ! )
之後我地要行返轉頭 . 結果 . 係地底 兜黎兜去 ! 但唔知點解嗰刻不自覺地問左自己一個問題 :
如果我依家係同老公 或 細佬 又或 Mr. J  同行的話 . 我地會同樣行錯路而兜圈嗎 ?
雖然 ~ 依個問題唔會有答案 . 但係 ~ 以今日全日黎睇 !
要帶住依件 了解什麼叫自由行's  行李 黎東京 . 真係好大壓力 !   
********   
心底話 :
其實 我同行李一樣 -
1st 次住歌舞技町's 東橫 Inn . 1st 次黎依個東新宿站 ! 即係話 . 大家都係 1st 次 !
但點解出左問題 . 只有我發現出左問題 ( 行錯路 ) 而唔係 朋友女 提出問題 ?
同今朝 @ 川越一樣 ! 雖然行錯路時 Mr. J 同樣唔知 . 不過當我一提出問題之後 .
大家 ( 我 & Mr. J ) 都會一齊睇地圖研究解決方法 ! ( 一齊搵路 )
到最後我會好安心跟住 Mr. J 既指示行 !
但依家呢 ? 如果岩岩我都冇留意而出左路面 . 之後點呀 ?
依家冇左 Mr. J  幫手 ( 一個睇地圖 . 一個搵路口 ) 得我一個點搵路呀 ?
可能有人會問 你依家夠有個朋友女係身邊 ~ 唔試過又點知佢唔得呀 ?
我會話你知 :
佢 ?! @ 今朝 & 岩岩's 表現 已經好明顯睇到 . 佢個腦 & 對眼 都係用黎裝飾架 ! 
********
********  
返到酒店後 . 當我同老公報到時 ...... 老公都問我 : 點解你咁早返酒店 ?
我 : 係呀 ~ 一陣再出動呀 ! 好明顯 ~  老公估都估到我依面發生咩事啦 !  
********   
當朋友女係酒店休息左陣之後 . 我地 @ JPT 11:xx 左右 . 再出動 !
好明顯 依個時候 我地只係行 激安啦 !
最後 行埋 赤札堂
大約 00:45 左右 . 返酒店 !
******** 
是晚消夜
川越既代表
赤札堂代表
多謝 678yen ( 當然係除 2 後既價錢啦 ! )
******** 
是日戰利品
Lawson 既代表 

池袋藥房代表
Sanrio 代表
川越代表
川越 クレアモール 內 -
藥房既代表
100yen 店既代表
******** 
明日預告 : 雷門 - 田原町 - 台場 
********  
最後 送上 Mr. J @ 六本木山 既 鐵塔夜景
唉 ~ 本來我都有機會影架 ..........

沒有留言:

張貼留言