富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-19

18th March 2012 - 東京遊 Day 5 Part 1 竹下通 - 裹原宿 - 南青山

是日行程 :
新宿 - 原宿 - 裹原宿 - 表參道 - 南青山 - 涉谷 - 上野
******** 
是日早餐 - 我又眼闊肚窄 . 拎左又食唔落 ..... 謂有拎上房 . 希望今晚試到味啦 ~
食飽飽之後 . 返上房妝身 . 其實今日原本 Plan 左過 花園神社 & 明治神宮 ( 2 選 1 )
但以行李表現 & 我確信世界係冇 Free Lunch 's Concept .
所以我真係邊到都唔想同佢去 ! ( 連經過都唔會出聲 ! ) 

結果我就慢慢妝身 . 最後 10:30出發 !
點知 . 行李話要睇 agnes b ....
坦白講 : 我依幾日已經行左好多間 agnes b 架啦 ! ( 包括 : 新宿 + 池袋 連 川越 . 都比佢睇晒 ! )
其實我都唔明 ~ 行李依幾日's 表現 & 態度 都表明 :
@日本出現任何野 . 只要香港有 .
佢 @日本 亦唔會多加理會 ~
但唔知點解 . 香港都有 agnes b  .
佢黎到東京 咪又只識睇 agnes b !
哈 )) 佢真係自打咀巴 都唔知咩 Concept ?
唉 ~ 今日第一站 : 又係伊勢丹 ( 不過係 B/2 )
由於一陣過原宿 . 所以行完 伊勢丹 . 出返黎係時候打打底 . 
是日 Lunch - 松屋 
キムカル 丼並 多謝 430yen
食飽飽 . 向 JR 進發  
* 如果大家想係 JR 一出就係 新宿太子酒店 . 請記住依個 3 號出口 ~ 
唉 ~ 由於 Miss 左 約 Mr. J 既時間 . 要等到今晚 19:00 @ 上野 . 先可以見返 Mr. J .
搞到今日要 1對1 咁 對住件行李 !
依個慘況 . 真係非筆墨可以形容 ~
唔講啦 ! 去相
黎到 Angel Heart  ~ 希望參與下 可以令我's 心情好返 D .
******** 
小趣事 :
下圖上方的就是我的 ( 即 Cream + 小草莓 )
而行李 Order 左 "草莓 xxx " ( 即有 雪糕 ; Crean & 士多啤梨 )
其實大家都睇到 . 佢嗰款 上面有成球雪糕 + 中間 Cream + 小小士多啤梨 .
但唔知點解 ..... ( 可能我對食要求冇行李咁高 ! )

@行李食梗時 . 我就除口問佢 :
我 : 你嗰件 好唔好食?
行李 : 唔好食 !
我 : 係呀 ~ 唔好食呀 ?
行李 : D 士多啤梨 酸既 ~
我 : 吓 !? 你嗰件又 Cream 又雪糕 . 都食到 D 士多啤梨酸 ?
如果 D 士多啤梨甜. 咁咪好漏囉 !?
行李 : 吓 ~ 韓國嗰 D 好甜架 !
我 : 哦 ~ 係呀 ......
 
*小妹結論 : 
雖然個人口味唔同 . 我亦冇可能話我覺得好 . 就強迫人都要覺得好 !
但我真係唔明 ! 行李件 Crepe 真係 Cream 多過 D 餡 ( 士多啤梨 ) 重有成求 雪糕 !
見佢都有依個反應 . 都唔知係佢條脷 ( 味覺 ) 高貴 or 我要求底 !?
********
我 Order 左 :ミックスべりーミルフィーユ . 多謝 560yen 
美味しい ~~  
行完竹下通 . 對埋對面馬路 向裹原宿進發 ! 
黎到 X Gril 又比件行李激到嘔血 !
********
話說 :
佢簡原子筆做手信 . 而筆芯只有黑色 . 
但佢簡個外殼都可以 好似簡老公咁 ..... 左睇右睇 .... 一玩又半個鐘有多 ! 
搞到我連 猿人都唔記得行 !!
********
係裹原宿行返出 表參道 . 嘩 ~ 咩事咁熱鬧 ?? 
封晒路 ??
考究後 . 好似係 德國節 ..... 
真係好大陣像 !! 
哈哈 ~ 黎到表參道山啦 !
********
小趣事 :
當我地行到黎表參道山 ( 依個招牌 ) 時.
我 : 你影唔影相呀 ? ( 意思大約係要唔要等你 / 幫你揸機 )
行李: 唔洗啦 . 商場黎啫 !
我 : 哦 ~ ( 繼續向前行 + 決定有咩都唔再提佢 )
********
我's 感想 :
岩 ~ 就算遊客黎到香港都唔一定會係 Ocean Terminal 影相留念.
我個人認為 或 一定情度上 ( 起碼旅遊書都有介紹過依個景點 [ 地標 ] )
唉 ~ 提佢重要比佢串 ...... 商場黎啫 ~
心諗 : 商場 .... 香港都有啦 . 咁你黎日本做咩啫 ?
********
黎到 Garcons 又係入去潮拜既時候 ~

沒有留言:

張貼留言