富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-18

17th March 2012 - 東京遊 Day 4 Part 3 台場高達 + 新宿 Dinner

離開 Venus Fort 之後 . 我地轉戰 Gundam ( 高達 ) - [ 高達官網 請按 ]
* 由 Venus Fort  過 Gundam Front 其實好簡單 ~
只要 ( 背向 ) Venus Fort & ( 面向 ) 東京テレポート ( A 出口 )  .
往左行 約幾分鐘 . 就會見到 Gundam 架啦 ~
哈哈 ~ 到啦 !!
換鏡 ! 
再 Zoom !! Gundam 你好靚仔呀 ~
哈哈  ~ 順利完成任務 . 由 高達 返 新宿 唔洗轉車 所以只需 25mins 
今餐本來想過 若狹家 . ( 因為見到佢有特價 刺身飯 )
不過 .... 行李係咁話要返黎食 甘太郎 ....
所以 ...... 唉 ~ 
由於又係 21:xx 左右返到酒店 . ( 唔好再問我點解 ! 我都想知點解 ......  )
而 Mr. J 就獨自過左東京鐵塔影抄底景 . ( 佢就好啦 ~ 我都想去呀 ..... )
@酒店同老公一邊傾計 . 一邊食依個 巨峰 泡夫  

試味感 
雖然入面有 2 隻味 - 巨峰 & 吉士 . 不過 唔太甜 而且重好好味 ! 
休息左陣 . 我件行李叉完電 . 約 23:xx 再出動過 赤札堂 買消夜 . 是日消夜 ( 又係 2 份 )
而我 . 除左刺身之外 . 再 + 一個沙津 . 消夜 多謝 800 yen 左右 ( Myself Only ) 
由於時間尚早 . 再黎多個 春日限定 泡夫 . 唔洗問 . 梗係好味啦 ! 
********
是日戰利品
伊勢丹 Y's 代表
台場代表
田原町's 川原 ( 零食批發) 代表 . 其中依盒 蕉蕉朱古力 好味 ~
藥房代表

合羽橋代表
********
最後送上 Mr. J 's 鐵塔抄底相 
另外重有日頭影's Sky Tree

沒有留言:

張貼留言