富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-15

14th March 2012 - 東京遊 Day 1 Part 2 酒店@櫻木町東橫Inn + 100yen 店

上文提到 . 我地將在 櫻木町東橫 Inn 留宿一宵 .
由於時間關係 . Check in 後可直接上房
由於今次唔係同老公飛 . 所以要 Book Twins 房 
房租  : 會員折後價 8056yen/ 晚 . 同過往一樣 . 房內包上網 & 酒店自助早餐
其實 . 我都係第一次參與 東橫 Inn 's  Twins 房 . 
馬上為大家介紹下佢地's Twins 房先 ~除左房內係 Twins 床之外 . 全部都係 Standard 擺法
另外 . 東橫 Inn 依家新增 Free Wi - Fi 服務 .
即只要於酒店範圍內 . 可除時以 手機 等上網 ~
而房景 ~ 
又係對住 World Portor + 摩天輪 . ( 同前年入住時一樣 ! ) So Good ~
Zoom ~
Settle 好後 . 先向必到's 100yen 店 !
1st 站 : The Daiso ( 100yen 店 )  
依間 Daiso 收 19:30 . 所以 記得睇住時間先好黎呀 ! 
2nd 站 就到 Lawson 100
行完 2 間 100yen 店之後 . 當然要先返酒店放底戰利品 , 
再向 櫻木町其他地方進發 - 
下一站 : World Portor
題外話 : 
其實由於時間尚早 . 所以 . 行完 100yen 店 . 返到酒店 . 我問朋友女 . 過唔過 元町中華街 行下 .
但朋友女's 答案係 : 冇所謂 / 是彈 . ( 答完等如冇答 )
之後 . 我就表明 " 之前冇去過 " 所以 . 要大家幫手睇路 !
點知 ~ 佢話 : 咁唔好啦 ...... 

唉 ~ 所以 . 我地最後只留守 mm21 !
坦白講 : 依到我已經行到唔行 ! 但朋友女又唔願去第 2 到 ! 唉 ~ 我可以點 ........ ??

由酒店到 World Portor . 又係經 萬國橋 . 所以 . 如果有睇開小妹 Blog 既朋友 . 
對以下 D 相 一定會有似曾相識's 感覺 !


******** 
朋友女趣事 :
話說行到黎依到 . 當然又係影相留念既時候 ! 而我當然要幫朋友女拃機啦 .
朋友女亦即時問我 : 要唔要幫我影返 ....... ( 我真係覺得佢 - 明知古問 ) 

我當時回答說 : 吓 ~ 依到我之前已經影過晒 ! 
其實 . 重點係 : 朋友女根本唔識拃機 ! 即係 ~ 張相只有我 @ 中間 . 完全冇背景嗰種 ! 
********

沒有留言:

張貼留言