富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-18

17th March 2012 - 東京遊 Day 4 Part 2 台場 - Venus Fort Outlet + Hello Kitty

由於 我地@台場's 第一站係 Venus Fort . 
所以 依程要係 青海站 落 . 黎到 銀座線 's 新橋站 出閘後 . 
照水牌指示 上樓上行過  ゆりかもめ站 轉車到 青海站
黎到新橋站
呀貓 + Gundam 我黎啦 )))))) 
一開車 . 我就掛住影車外's 風景 .
如果依家唔係 落雨 + 大霧 相信 依到's 景色肯定好靚 ~
Oh ~ Gundam 呀 ! 你乖呀 . 我一陣黎搵你
就係依個時候 . 行李叫 : 到啦 ! 落車啦 ~
當時我未黎得切反應 . 就 9秒9 收相機 & 鏡頭 . 落左車 ! 
但當我落車後一望 ~ 嘩 !! 依到邊到黎架 ?
我 : 依到唔係青海站 喎 .....
朋友女 : 唔係咩 ?? 
我 : 依到係 テレコムセンター 囉 !!
唉 ! 原來行李睇錯 . 早左落車 ! ( 真係跟小眼都唔得架 ! ) 
*小妹結論 :
1. 出發前 根本我已經將成個 Trip's 車站路線整好晒比佢 ~
好似依程咁 :
田原町(東京)  坐  東京メトロ 銀座線 [渋谷行き]  到  新橋  轉  
ゆりかもめ(普通) [豊洲行き] 到 青海
560yen / 47mins  ( 我真係每程都搵晒比佢架 ! 
只要有用眼睇過 . 點會唔識/ 知 呀 !? )
2. 連中文字都可以睇錯 ! ( 青海站本身係漢字 . 而依個站本身只係得日文字 )
3. 如果依到唔係 5mins 一班車 . 而係要 15mins or Up 先再有另一班車 .....
咁點算呀 ? 咩都 Miss 晒啦 ~ 邊到都唔洗去啦 !?
真係估唔到 . 一個出發前講到自己 咩都明白 + 咩都了解 + 識得配合 自由行's 人.
黎到第4日 . 連咁簡單's 既事 ( 落車車站 ) 都可以睇錯/ 搞錯 !
咁可想言知 . 我前嗰 3 日's 日子係點過啦
由於要再等 5mins 左右先再有車 .
事發後 : 行李連一句 Sorry 都冇講 . 
當冇事發生咁 自己行埋一邊搵櫈坐 !
而我 . 亦謂有當到此一遊 ~ 繼續影相 !  
冇幾耐 車黎啦 ~ 
我地終於黎到 青海站 啦 ~ 
係咪呀 ! "青海" 係漢字黎架 !

落車後 . 等齊人 向 Venus Fort 進發 !
但入去之後 . 當然比返小小時間我叉個電先啦 ~
點知 ~ 就係依個時候 . 冇啦啦有人行埋黎 .
比左3款煙我簡 ( 叫我 3 選 1 ) , 
根住同我講 : プレゼント ( Present  )
一問之下 -
哦 ~ 原來佢地係 Mild Seven 既 Marketing , 依家做緊推廣 !
所以 ~ 佢地唔止比我 . 但凡行埋依個吸煙區 而又吸煙 's 煙民都有架 ! 
哈哈 )) 總算有 D 野可以令我開心下 ~
叉完電 . 向 Hello Kitty 進發 ! 而同一時候 . Mr. J 又過左隔離機舖 潮拜啦 ~ 
黎到依到 . 我唔多講啦 ~
去相 - 
 
價錢都幾合理 ~
行行下 . 特然聽到音樂響起 ~ Oh ~ 原來係 Show Time !! 

行完 Hello Kitty 之後 . 向樓上 Venus's & Outlet 進發 -
感覺上 . 依到只係比 澳門's 大 D . 舖頭又比澳門 多 D . & 冇左個賭場 ~
其他都冇乜特別 !


沒有留言:

張貼留言