富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-03-15

14th March 2012 - 東京遊 Day 1 Part 3 夜遊 MM21 + Dinner

一過 萬國橋 行 2 步 就係 World Porter
黎到 World Porter . 我地上左 3/F  " ハイカラ橫丁 "  
去相 -
係 World Porter 出返黎 ~ 又到左另一地標 - 摩天輪
沿路前行 . 又到左 Queen's East ~ 
不過 . 由於時間既關係 . 
我地冇入去 只係門外影張相就當記錄 " 到此一遊"
話咁快 ~ 又到左 日本丸
唉 ~ 又行回 櫻木町站前 ! 好明顯 朋友女參與中 ~
檔 八爪魚丸又唔算貴 ~ 但我冇參與 ! 因為要留肚 Dinner ~
是日晚餐 - 餃子王將
我的 -
Dinner 多謝 504yen ( Myself Only )
朋友女的 -
********
是日戰利品 
@  ハイカラ橫丁
@ The Daiso
@ Lawson 100
********
是日消夜 全是我的 !
不過甜品 . 就同朋友 Share
********
題外話 :
點解冇啦啦會有張 500yen 日元 ?
話說 :
朋友女仔唔知邊到 ( 好似係佢親戚比佢的 ) For 今次日本之旅用的 !
點知朋友女 @唔知頭 唔知路's 情況下 . 
用黎買 八爪魚丸 . 好彩比我見到 !
當然 . 我即場告知佢 依張銀紙 好有收藏價值 . 叫佢同小販換回 .
但朋友女只說 : 唔要啦 ~ 冇所謂啦  .......
見佢依個 愛理不理's  反應 . 我便自行向小販提出 換返張 500yen 紙 
坦白講 : 我個人認為 . 不論佢有冇升值能力 . 用黎收藏都係一個唔錯既決定 !
起碼 唔會 用黎買 價值 400yen 既 八爪魚丸 先啦 ~ 
點解依張銀紙咁有收藏價值 ?
因為根據網上資料顯示 : 依張銀紙 最後出產是 : 1969年
詳情 >請按< : 
第 8 岩倉具視    
********
明日預告 : 
即食麵發明館 + 搬酒店到新宿 + 閒遊新宿 + 新宿北展望台

沒有留言:

張貼留言