富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-09

9th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 小樽吹玻璃 ( 吹き硝子体験 )@Studio J-45 Day 2 Part 1

是日行程
參與小樽 Welcome Pass - 小樽吹玻璃 ( 硝子体験 ) - 閒遊小樽運河 - Dinner@薄野難陀 
***
由於今個 Trip 有媽咪 & 曈既參與
所以行程上根本冇可能密集 ^0^/
今日就他他條條過小樽 1日遊

唉 ~ 點解 Lift 口個 View 會靚過我間房架 ?
由於尋晚執野執到太夜
所以
今朝酒店早餐只有 媽咪 & 曈 參與
大約 08:xx 出發
1st 站
先到 JR札幌站既西口客服務處
因為要參與小樽 Welcome Pass
可能太早 成個 Counter 只得我地幾個
所以 買 Pass 唔洗 10mins
~ Done ~
今日既車費
 都會用依套小樽 Welcome Pass 內既 JR Pass
@月台等車中 都感受到 陣陣寒風
但小朋友有得玩 原來真係唔覺凍架 !!
過小樽既火車
沿途都見好多好靚既 雪 + 海景
車程大約 25mins 黎到小樽築港站
@我地叉電時
呀曈開始玩雪 !!
黎到小樽築港站後要轉多程 市巴士先可以去到 Studio J-45
( 即 吹き硝子体験 )
但由於我地 3大 1細可改坐的士
因為車費上唔會貴好多 而且唔洗比巴士班次限制
小樽築港 - Studio J-45
車費 14xx円
Studio J-45 位於 ホテル武蔵亭 ( 即 - 武蔵亭酒店 ) 後面 
其實
上車時 我有直接將 Studio J-45 既地址比司機叔叔架 !
但點知 ......
佢最後都係選擇停係酒店門口比我地落
唉 ~ 落車後
唯有向酒店 Reception 講想去 Studio J-45
於是 Reception 叔叔就帶左我地去樓梯口 ( 其實只係大堂旁既樓梯 )
果然一落樓梯轉灣即到
點解大老遠都要黎依到吹玻璃 ?
因為小妹上網搵左好多資料
亦參考過好多@小樽運河旁既硝子體驗館
雖然當中都有好多好好既作品
但最後
我都係覺得 Studio J-45 比較適合我地
官網 - 請按
 
 店舖入面
擺放左好多好靚既玻璃製品
經過一輪 簡款 ; 配色 + 選擇收件方法 & 地點後
我 ; 老公 & 曈 ( 3 人 ) + EMS 到香港
Total 13,xxx円
硝子體驗馬上開始
首先
由老公打頭陣
2nd 呀曈 而 我因為要影相
所以當然係 3rd 啦
成個體驗過程正如事前所想
每位導師真係好細心咁教導我地3個
尤其係呀曈
要知道教小朋友整手工 係要雙倍細心
所以佢地真係冇令我失望
~ Feel So Good ~
 ~ Done ~
  最後
佢地重要請我地影相 & 題字留念
落堂後
佢地重主動問我地去邊 & 要唔要幫我地 Call 的士
哈哈 !! 當然要啦 ^0^/
而呀曈好明顯係到玩住等啦 ~
***
~ 後話 ~
我地既製成品
照原定安排 1月20號 EMS 黎到香港
但可惜媽咪嗰日出左街
搞到第2日要自己落郵局拎
  我們的製成品
紫色 - 呀曈 / 粉紅 - 我 / 藍色 - 老公
而入面是咁的

2 則留言:

  1. 3隻成品都唔錯喎, 有得玩又有紀念品, 而且包郵咁就唔算貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~謝謝 ~
      而價錢算合理.但其實款式會直接影響價錢.每加一個色就加xx錢,加泡泡又加xx錢 ... 如此類推

      刪除