富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-14

14th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 閒遊新宿 + 是日晚餐 Day 7 Part 3

為左 貪一時方便落左電梯
唉 ~ 我又出錯出口啦 !!
不過都岩既 返到家鄉 係要行下大運既 >0<
好明顯今晚我地又係住 歌舞技町 東橫 Inn
哈哈 ~
前日 @札幌北口東橫 Inn 寄出既呀鹿
&
出發前 上網訂既 Enery
2個都乖乖係到等我啦 !!
 今次 我 & 媽咪都係參與 經濟雙人房
房價
我 & 老公 有會員積分 所以 今次又係只需 1000円/晚
而 媽咪 & 曈 就 8721円/晚 ( 稅入 )
今次又係住 8/F

不過 今次住有小驚喜 !!
東橫 Inn 換左新風筒呀 ~
依個好吹好多 ^v^
 擺底行李後
~ 出發 ~
我記得舊年黎都係遇到姐姐生日花牌
今年又咁岩 又遇到姐姐生日喎 !
唔通係同一個姐姐 ?
相信依組 花花 Happy Birthday 唔平囉 !!
返到新宿第 1 站 梗係呀貓店啦 !!
之後
當然唔小得附近既 100円店
行完大圈 可以開飯
 原先是日 Dinner 想同媽咪 & 曈黎食雞
但千算萬算 我算漏左 .......
竟然想帶 1個未夠 8歲既小朋友 去一間只準 18歲以上先入得既居酒屋 =.="
機緣巧合下
我終於可一嘗東橫 Inn 樓下既燒肉店
但 我再次算漏左 ....... 
媽咪話燒肉熱氣 + 依間野 原來係韓式
返到家鄉 竟然要食我 Keroro 鍋 =.=" 
Dinner 5756円
***
試味感
平心而論依間食店既食物 & 味道係 Ok 既
而且 店長亦好親切
所以 不防一試
***
食飽飽
下一站  赤札堂
原來新宿 APA Hotel 就係東橫 Inn 後面 ?!
吓 ....... 冇左  ?!
好彩間 Lawson 100 重係到 ~
買完宵夜等糧餉 打道回府 
***
 是日宵夜
2件都係 Lawson 100円 代表
小妹食黎食去 香蕉 Pancake 都係主打
另外
今晚多左佢 Star Wars 朱古力批
 
試味感
Star Wars 朱古力批 . 正 !!
***
 是日戰利品
金森倉庫 & 湯の川温泉超市 代表
 
 函館空港機場代表
呀曈 即買即食代表
 
Enery 代表
左 : 甲殼水 & 甲殼 Mask / 右 : 自選 Sample
  Sanrio 代表
左 : 買 / 右 : 600円 抽獎
而小禮物同香港係一樣架 !!
  
100円店代表
可能有人會話 夾襪架 & 洗衣袋香港都有啦 !! 洗咩係到買 ?
但我想講 ...... 
夾襪架香港最平要 $25 而 洗衣袋雖然@香港只需 $12 
但佢又唔阻位又唔重 最重要係依家通通都係 6個幾
我係師拉 ..... 係咁架啦 ^0^/
藥房即買即用代表
 東橫 Inn 入住小禮物

***
後話
出發前上網睇到有人話 函館既薯仔好味
所以 媽咪臨走前
@函館朝市參與左 2款 ( 黃肉 & 紅肉 ) 每款各半斤左右 返香港
 試味感
2款日本薯仔既口感都好好
而味道 我比較鍾意 紅肉多小小

沒有留言:

張貼留言