富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-11

11th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 旭山動物園號 Day 4 Part 1

是日行程
旭山動物園 - 閒遊大通 & 狸小路
***
今日天氣真係好呀 最岩出門遠足
 黎到 4th 日
我 & 老公終於食到 東橫 Inn 既早餐啦 !
但 ...... 都係嗰句 : 唔好要求 , 食得你飽架 ~
由於寄件需時所限
雖然未 Check Out 但今朝出發前
一定要安排埋呀鹿落東京 如果唔係 就趕唔切
費用 16xx 円
其實我都唔係好明 點解今次要16xx 円
講 Size 大鹿比大貓細小小
講輕 又係大貓重小小
但托運費用 反而 大鹿貴過大貓 =.=?
08:00 出發過 JR 札幌站
 今日上旭川
所以到 Hokkaido Rail Pass 出場
 而 旭山動物園號 既指定席車飛
早在幾日前 ( 即 - 1月8號 [ 星期 5 ] )
@成田機場買 Pass 時 順便畫埋來回指定席座位
 上到月台
 旭山動物園號 已經等梗我地啦
  上車 Lu ~
 08:30 準時開車
火車一開
呀曈就話要四圍參觀 & 影相
 
~ 去相 ~
 
 
 
 每位乘客都可以得到一份
乘車証明

其實咪又係吸印仔
行下 玩下 影下
呀曈要中場休息
而我就開餐
車程只需 個半鐘
10:0x 我地黎到旭川  0v0Y
 落到大堂
地下有晒指示 唔怕唔識行 XD
 原先諗住坐下班巴士 
( 因為想避開岩岩同火車既人潮 )
所以落車後
我地除左慢慢行外
重搵位叉電 + 玩下自拍
但點知過到黎 6號 巴士站時
咁岩站頭有架巴士係到等客 Ing
但係 ..... 得返幾個企位 =.="
唉 ~ 唔上又唔好意思 ........
搞到我地 4個 齊齊罰企半個鐘過動物園
 ( 汗" )
***
其實要企巴士唔係問題
但若果你對日本巴士有經驗既朋友就會明白 ( /知道 )
@冬天日本既巴士係咩都唔開架 !
窗都唔開 . 更加冇可能開冷氣啦 .....
而且
成車人基本上都係齊上齊落
( 即係中途車門都唔會開 )
試諗下
幾十人係個車廂入面
車門 & 車窗 & 風口咩都唔開
 +
就算個個細聲傾計都會變成一般熱鬧場面
要焗半個鐘 Or Up 你會係咩感覺呢?
依個先係我地想避開人潮既原因
***
[ 下圖係回程時補影的 ]
JR 旭川站 - 旭山動物園
@JR旭川站前 到 6號巴士站 坐 市巴士 41 或 47號
但遇岩有
旭山動物園號行駛既日子 會加多班 42號 ( 特別車 )
車費
成人 440円 小童220円
車程約 3x mins

終於黎到 旭山動物園

***
最後
比個時間表大家參考下
! 請留意 !
旭山動物園號 唔係日日都有
所以
想坐既朋友 記得上網查清楚呀 !!

沒有留言:

張貼留言