富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-08

8th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 出發 + 成田轉飛內陸線 + 成田購買 Hokkaido Rail Pass Day 1 Part 1

原本
我同老公今年想去 福井 + 敦賀 + 重遊金沢 + 白川鄉
但因為 呀曈 & 媽咪 加入
所以 ~ 福井 我地出年見吧 .......
 而呀曈話想玩雪 所以今年選址 - 北海道
可能大家都會好奇呀曈 .... 唔洗返學咩 ?
答案 ..... 佢真係要返學架 !
不過衡量過所有情況後 決定幫佢向學校請假一齊飛
實行 自家製 流學團 ^0^Y
 
***
~ 機票 ~

我 & 老公
國際線 : 換 Mileage 機票
國內線 : ANA 特價 10,000Yen/ 程
全數 + 稅 只需 HK$13xx/ 位
 
媽咪 & 曈
因為要就我地
所以 佢地亦只能參與 機票 Only
媽咪 HK$ 6xxx
( 因為 ANA 要轉機 所以票價比 CX 平千幾蚊 !! )
呀曈 HK$ 4xxx ( 約成人 7折 )
 
***
是日行程
香港出發 - 成田轉機國內線 - 新千歲空港 - すすきの東橫 inn - 夜遊薄野
***

提提你
 如果好似我 & 老公咁 用 Mileage 換 機票 + 自購國線的話
Check in 時記得提地勤哥哥 [ 去到成田要轉機 ]

因為
需轉機行李 同直飛既行李 分開放架 !

而且
佢會直接比埋 成田轉機時 嗰程既 Boarding pass 你
所以 Check in 需時比較耐 大約 15 - 20 mins 左右
***

我地飛 10:00 
約左媽咪 08:xx 機場等
 Check in 後
叉下電 + 買煙 係時候過閘口等上機
 雖然呀曈唔係 1st 次飛
但佢見親飛機都會特別開心
~ 嘟 ~
09:30 夠鐘上機
 冰雪之國 我地黎啦 !!
ANA 機上有 15mins Free Wifi
不過小妹冇參與 因為尋晚執行李執到好夜
基本上係冇瞓過
所以
上機後 我要好好休息下
聽住瞓 有 木村 既  Hero
瞓下醒下 又夠鐘開餐
一如以往 呀曈先食
我 & 媽咪 : ?? 燉薯
老公 : ?? 雞

同場加影
【ANA 機內限定 - 益力多】 
乘坐ANA由香港出發至日本的航班,
空中服務員將會在送上美味的飛機餐的同時,為您帶來益力多啊.
提供期間: 即日-2016年2月29日
提供路線:香港出發至日本的航線 
Copy @ ANA Face Book  
食飽飽
再黎聽住瞓有 Happy Feet 
 唔經唔覺我地黎到東京啦 !!
雖然
比原定時間早左約15mins 黎到成田空港
但因為我地要趕住
過關 + 接鹿 + 國內線 Check in & 買 Hokkaido Rail Pass
所以 樣樣事 都要 9 秒 9
過關出竟後 
馬上行過旁邊既 國內線 Check in Counter
人唔多
所以 Check in 只需 10 mins
 之後
落 B1/F JR East Center
咁趕 是有原因的
1 ) 參與 Hokkaido Rail Pass
2 ) 旭山動物園號 ( 指定席 )
3 ) 順手幫呀曈買 Suica 方便到步 ( 札幌後 ) 可以直接上車
哈哈 ~ 原來小童 Suica 有名架 !?

2 則留言: