富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-15

15th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 吉祥寺 + 上野激安 ( 激安の殿堂 ) + 是日戰利品 Day 8 Part 3

@原宿 到 吉祥寺
需時約 30mins
 黎到吉祥寺
點可以唔參與姨姨 Pancake
 1件 3份分
 食完 Pancake + 行圈
吉祥寺尾站 ヨドバシ ( 電器舖 )
哈哈 ~ 滿載而歸 0v0
係吉祥 返 御徒町
需時約 35mins
返到御徒町
先 @すき家 放底媽咪 & 曈 Dinner
 而我 & 老公 就向自選 Dinner 進發
1st 站
之前幾次都參與唔到既 幻の手羽先
買完外賣可以返酒店開餐 Lu ~
 哈哈 ~
@札幌 すすきの 東橫 Inn 寄出既呀貓又已經乖乖咁等梗我
 今次簡左 雙連房
房價 27000円/晚
***
提提你
雙連房既價格比 2 間雙人房貴約 2000円
( 雙人房房價 12500円/ 間/ 晚 )
 
我 & 老公可以 Dinner 啦 !
左 : 老公@若陝家 / 右 : 我@すき家
同場加影
幻の手羽先
食飽飽
出動
是日尾站
上野激安
 你好呀 ~ 我地又見面啦 0v0/
 
我地又一揪二拎返酒店 ^.^"
***
是日戰利品
真係好 ! 原以為今年參與唔到 Hello Kitty 福袋
 
 帝釈天代表
 Sanrio
表參道代表
 竹下通代表
 吉祥寺代表
 
各方藥房代表
 激安代表
 老公已經進階到 連掛衫架要都@日本買 =.="
但其實係匯率問題 依個架只需 1xxx 円
 Super Hotel 入住小禮物
***
最後送上
曈之戰利品

2 則留言:

  1. 睇見夾夾機就開心了, 祝妳一家猴年行好運, 身體健康, 生活愉快!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財 ~
      我都祝你們 心想事成 + 身體健康 + 橫財就手

      刪除