富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-11

11th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 旭山動物園 ; 北極熊館 + 雪鴞 + 蝦夷鹿 + 長頸鹿館 + 河馬館 Day 4 Part 3

黎到北極熊館
 北極熊先生 ??? 小姐 ???
你地好嗎 ?
佢地 D 動作真係好搞笑
尤其係玩膠筒個樣 真係好似 Cookie ~
 
換個位置再睇
嘩 ~ 果真豪邁奔放 @v@"

其實
來來去去應該得 3 隻北極熊
只係唔同角度 & 位置
成個北極熊館
小妹就最欣賞依到 因為我地可以同呀熊有近距離接觸
( 係近啫 冇觸既 XP )
真係一籠之隔非常近
係近到只要伸手就可以摸嗰隻近
就連呀熊身上 & 呼吸既氣味
我地都感受到
轉入室內
又黎到 扮獵物 環節
我地真係好好彩 真係扮到獵物 ^0^
 但依一刻
佢地應該享受陽光 多過我地依 D 假獵物囉 ^0^/
 離開北極熊館 黎到小熊貓 
轉個灣黎到依到
媽咪 : 個籠吉既 ?
呀曈 : 係喎 .... 點解入面冇野既 ?
媽咪 : 天氣凍要休息呀 ?
 我 : 你地睇清楚未架 !?
入面有隻雪鴞呀 !! 即係 Harry Potter 嗰隻 Hathaway 呀 .....
媽咪 & 曈 : 係喎 !! 真係睇佢唔到呀 ~
 雪鴞真身
( Copy@動物園 Leaflet )

順路黎到 狼之森
繼岩岩扮完獵物
黎到依到 可以繼續扮
但照呀曈講 . 依到係咩都睇唔到架 !!
而呀狼既鄰居有蝦夷鹿 
再向山上行
黎到 丹頂鶴 屋企
籠內有 2 隻丹頂鶴
我地睇左陣就走啦 !
因為 媽咪 & 呀曈 開始出現倦態
唉 ~ 謂有班師回朝過返去休息室比佢地抖抖
 依家大約中午 13:xx
氣溫係 -6.3度
  休憩所 = Food Court
@休憩所前
有好可愛既汽水機 & 郵筒
而我 & 老公行返黎依到叉電

同場加影
口乾乾 自家製 冰震可樂 & 綠茶
唔洗 1 支煙時間 即刻涼透心
XP
呀曈休息過後可以再次出動
而媽咪就@休息室繼續休息
我地 3個人黎到長頸鹿區
其實我覺得佢地都幾慘 .....
非洲動物因為人為因素黎左北海道生活
@長頸鹿 隔離有 河馬館
你睇佢 ....... 爽到呢 ~
 河馬先生 ))) 你好呀 !!
 勁搞笑 圍圈跑 ( 游 )
 
 
 @河馬館內 重有小小駝鳥區
@休息室旁有餵海豹表演
 
 依位小朋友應該唔夠飽 ...... 
因為佢彈住黎跟呀姊姊問攞食 XD
其實
我地今日只係行得半個動物園
( 嚴格黎講 係 3分 1 )
所以 ...... I will be Back
臨走前
見到企鵝們又預備開工 ( 企鵝遊行 )
都未入夜就跌到得返 -7.3度
其他人走晒去等睇 2nd場企鵝遊行
而我地就決定走人
坦白講
如果只係我 & 老公 企下巴士都冇所謂
但 媽咪 & 曈 @咁凍既環境行左大半日
已經好叻啦 !!
費是回程又要佢地罰企啦 ~
~ 設退 ~
黎到巴士站
嘩 ! 排隊 ?
原來好多人都同我地一樣提早走人
真係英雄所見略同 !!
 正當以為要等半個鐘車之際
點知又有另一架巴士埋站
一問之下 原來依班係特別車
車費同黎既時候一樣
成人 440円 小童220円
依家幾好 ! 
可以輕輕鬆鬆座返旭川站

沒有留言:

張貼留言