富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-10

10th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 札幌站北口東橫INN + 是日晚餐 Day 3 Part 3

岩岩行超市 & 100円店玩耐左
所以
決定先到 北口東橫 Inn Check in
順便擺底岩岩 D 戰利品 + 嘗試行行東豐線既出口
點知 !! 行 9 里囉
唉 ~ 終於見到個出口啦
( 汗 ) =.="
所以話 ..... 東豐線真係唔好輕易挑戰呀 !
 黎到東橫 Inn
唉 ...... 日前既歷史又再重演
又係 Mail 說 Ok 安排同層
但行動卻很誠實 -- 又安排左分層囉 !!
坦白講 3 日內 2 次 真係火都黎
真係唔知 Send Mail & 打電話 確認再確認 有咩用囉 !?
理論一番 + 出示佢地既確認電郵
  最後
我地雖然可以同層 ( 重係正隔離添 ! )
 
媽咪 & 曈 由雙床 換成 經濟雙人房
( 重比東橫 Inn 哥哥串 我地房租平左 =.=" )
而我 & 老公就 .... 
表面上係一樣 ! 但實際上依間原先係單人房 ~
唉 ~ 搞到搬完行李後
重要去 Front Desk 問佢地 ( 東橫 Inn ) 拎返另 1 個枕頭 & 毛巾
***
後話
我想講既係
今次好彩同行既係呀曈 如果換轉係細佬
你叫佢 2 母子點瞓 ?
但 ........  
唉 ~ 鬼叫佢平咩 !
睇下幾時佢個價錢
都令我包容唔到佢地既甩漏時
我就 杯葛 佢 !
>0</
 
又係 Check in 搞到失晒預算
最後 我地叫 媽咪 & 曈 係房等
我 & 老公 就 9秒9 出發 返 すすきの 東橫 Inn 拎返 D 行李
@薄野 ( 即 すすきの ) 都有黎至名古屋既幻の手羽先
但可惜 我地黎遲一步
人地已經 Last Order 啦 ........
 謂有先接廘
  再過對面買松屋買 Dinner
由於有左岩岩行 9 里既經驗
依次 我同老公決定改行 JR 北口返酒店
結果非常滿意
一出大堂行 5mins
就返到黎 札幌站北口東橫 Inn
我 & 老公 既是日晚餐
 Dinner 多謝 880円

***
是日甜品 & 生果
白い恋人 既 白朱古力蛋糕
唉 ~ 好地地既一條蛋糕
一經呀曈手就 .......... 
 
 是日生果
***
是日戰利品

 白い恋人代表 ( 即今晚宵夜 )
Post Card 係買野時既 Gift
 100円店代表
右 : 老公玩到唔見左隻手套 @ 100円店即買即用 XD
西友代表
@西友超市
全場最底又係依支提子汁
約 3xx円
東橫 Inn 女士入住小禮品

2 則留言: