富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-14

14th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 函館朝市 + 函館金森倉庫 + 函館地震 Day 7 Part 1

是日行程
函館朝市 + 函館金森倉庫 + 落東京 + 閒遊新宿
***
~ 早晨 ~
今日係我地北海道之旅黎到最後一日
之後 會轉戰東京
05:45左右起身浸溫泉
房窗有小小掛冰 好有日劇 Feel 呀 !!
姨姨們非常準時
06:20左右 入黎 Set 早餐
我地 4 個既早餐都係一樣
除左相內依 D 當然重有白飯任裝
雖然睇落既份量相對輕型
但要你食晒 都真係幾飽

  Check Out & 出發
先帶呀曈 & 媽咪欣賞
我 & 老公尋晚既傑作
哈哈 ~ 重係到呀 !?
之後 呀曈當然即直揮豪啦 ~
下一站 ..... 又係 函館朝市
( 你地話老公尋日改我行程係咪多餘呀 !? )

車費
尋日已預先買埋今日既 One Day Pass
費用 成人 600円 小童300円
 
又係 @市電 函館站前落車
~ 去相 ~
下一站
生產者直賣
依邊出售生果 & 蔬菜為主
由於入面唔係好大 所以個圈好快行完
轉戰戶外 朝市仲通
 個個都講到你咁好味 ?!
雖然早餐重未落格 ... 但都要匯一匯你 0v0
蟹包
多謝 360円
***
試味感
雖然冇外界講到咁好味
不過 都可以一試
***
繼續附近行圈
 
~ 去相 ~
蜜瓜汁 ?!
 呀曈 ..... 梗係參與啦 !!
多謝 400円
***
試味感
一飲就知冇加糖成杯都係蜜瓜溶 ~ 正 ! 
***
下一站
 函館金森倉庫
@市電 十字街 落
坂本龍馬 ?!
可惜我地已經冇時間去研究點解會有佢個像
按路牌轉入小路 
雪路難行 就算有冰爪鞋
由十字街站 On Foot 過黎都要15mins
當然 媽咪 & 呀曈既步速 都係主要因素之一
原先諗住有太陽 就行左出室外影下海景
但點知 ......
風雪話黎就黎
對 媽咪 & 曈黎講
海風 + 大雪 = 搵地方避
好彩對面有 小丑漢堡
是日 Lunch 有
原先以為份量唔多
等我地重係咁叫
點之 ...... 份量大到嚇死我地
最後好明顯要打包啦 !!
 
Lunch 多謝 30xx
***
題外話
正當預備開餐時  ..... 冇啦啦地震 >.<
當時都唔知有幾多級 總之 D 野就係咁搖
我 & 老公即刻扶實枱面上既所有野
同時叫媽咪 & 曈唔好食 坐定
直至聽到打爛玻璃聲
媽咪先問 : 發生咩事 ? 
( 同一時間呀曈重諗住拎刀叉食野 )
老公就答 : 地震呀 !! 唔好亂"旭"
我 : 曈呀 ~ 唔好食住 . 插死你呀 !!
點知 ...... 媽咪竟然答 : 吓 !? 我以為係近海 ..... 所以 浮下浮下 .....
唉 ~ 有時 . 無知都係一種福氣
冇幾耐 地震停左 我地繼續開餐
依次總算有驚無險
另外一樣估唔到既野係 ..... 過左只係幾分鐘
竟然分別有唔同既朋友@ What app & Face Book Messenger 留言問平安
依個感覺真係好窩心 ^0^/
但講時講
依次地震 應該係我地@北海道 Trip 入面
最難忘既回憶
 夜晚返到酒店 睇返香港新聞發現
原來香港都有報導依單新聞
***
繼續講返我地既行程 依到既天氣真係好奇怪
前 1分鐘可以落大雪 後 1分鐘可以天朗氣清
不過 由於時間既關係 我地要走啦 !!
照方位黎計
依個應該係 ....... 函館山
點樣黎 就點樣走

沒有留言:

張貼留言