富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-13

13th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 函館湯の川温泉一乃松 + JR函館站 Day 6 Part 3

一乃松官網 - 請按
 由於 一乃松 合房冇特別優惠
呀曈亦冇小童價 ( 即係話要跟大人價 )
所以
今晚我地分左 2間房
我 & 老公
參與
海の幸堪能~毛蟹一人一杯付プラン  27,000円/房/2人
媽咪 & 呀曈
參與
早めのお申込で夕食ワンランクアップ♪【恵-めぐみ-の膳】20,140円/房/2人
當然
事前同酒店講左 房希望安排隔離房
所以 今晚我地做左鄰居
好 ! 又帶大家參觀下小妹今次間房先 ~
~ 去相 ~
   
今之間房望內庭 ~ 正 !!
大堂
( 相係 2nd 日 Check Out 時補影 )
***  
我地依頭入房
姨姨們就拎野入黎幫我地 Set 是日晚餐
雖然我地參與個 Set 唔同
但我地同旅館講左 希望 早 & 晚餐都一齊食
所以
我地排排坐 等食飯
姨姨們幾快手
3 兩下手勢 我地就可以開餐啦 !!
睇下今餐食乜先 ~
依 Set 媽咪 & 呀曈既
 而依 Set 就係老公 & 我既
其實
我地個 Set 大至相約
差別只係分量問題
好似
我地有 1隻毛蟹 而佢地只有半隻
但其實
媽咪 & 曈 唔食刺身 又唔食蝦蟹
所以
通通都落埋我 & 老公 個肚仔到
^0^/
 除左隻毛蟹
我地個個都好鐘意依條魚呀 !
 真係好好味呢 ~
食飽飽
我 & 老公 又要出動
因為 媽咪件行李重係  JR函館站
( 咪就係老公做既好事囉 !! )
 等車中 ........ 冇啦啦落起雪 ........
 企左冇 1mins 就搞成咁 0.0"
 車程約 30mins 左右
我 & 老公又返到黎 JR 函館站
***
提提你
2/F Locker 收 22:00
***
所以 我地又趕到甩錄 ( 汗" )
 是日尾站 又係 7-11
我發覺 今次北海道之旅 參與得最多既 肯定係 7-11
La ~ 依 D 叫自食其果呀 !
唔跟行程行既人就有依 D 下場啦 ~
返酒店途中  同場加影
2條傻人 週街瞓天使
  返到黎旅館 被舖亦已舖好
不過
依一刻我 & 老公 只有一樣野想做
就係浸溫泉 0v0Y
***
是日宵夜
除左有酒店既歡迎小甜點外
重有 好好味 Pure Jelly
***
是日戰利品
JR 登別郵局代表
好明顯 係呀曈架啦 !! 不過見幾靚 就同大家開心 Share ~
岩岩 @7-11代表
 
函館牛乳
試味感
好味 ! 真係好重奶味 ~
好味過尋日@登別飲嗰隻
***

沒有留言:

張貼留言