富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-08

8th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : Dinner@えびかに合戦 ( 蝦蟹合戰 ) + 札幌薄野十字路口既東橫 Inn + 北海道旅遊需知 Day 1 Part 3

由於頭 2 晚我簡左入住 すすきの 既東橫 Inn
所以
@新千歲空港 黎到 JR札幌站後
要轉
地下鐵 南北線 過 すすきの ( 即 薄野 )
***
提提你
雖然地下鐵 東豐線 既 豊水すすきの 都可以去到 東橫 Inn
但經小妹上網不停搵料後發現 .......
原來依個站 D 出入口 同 入閘口 相當有距離 =.="
而且
豐水すすきの 站內有電梯 ( 或 Lift ) 可直達上路面既出入口
[ 現階段 ] 只有 6號 ( 重點係位於後街 )
所以
小妹個人認為可以唔不理依個站
***

由 JR 札幌 到 すすきの ( 薄野 )
坐 地下鐵 南北線
車程只需 3mins 車費 200円
黎到 すすきの 我地由 4號出口出
( 其實 東橫 Inn 官網介紹 由 @3 號出口出轉左即到酒店 )
但因為 3號出入口只有樓梯
而 4號 出入口 有齊晒 電梯 & Lift
所以
搬行李行樓梯 定 坐電梯 過馬路
唔洗我多講吧 !!
***

一上路面 望過對面已經見到東橫 Inn
 
@酒店 Check In 時發生小趣事 ( 一陣再同大家分享 )
所以
 Dinner 時間 由唔趕 變到 好趕 !!
( 汗" )
Check in 後 我同老公都 9秒 9 出動搵食
而媽咪 & 呀曈因為唔食得蝦蟹

所以
佢地@札幌既 1st 餐
近近地參與對面馬路既 松屋

而 我 & 老公
就黎過依到
相信有黎過既朋友都會認得依隻蛋
無錯 ! 是日 Dinner 選址

就係 12/F 既 えびかに合戦

真係趕到連門口都唔記得影 >0<
由於我地 22:xx 黎到
哈哈 ~ 可以包場呀 !

比個 Menu 大家參考下
價錢由 5500円/ 位 Up
[ 不包任何飲品 ( 就連茶都冇杯 ! ) ]
但有一點要提提大家
例如 : Order 2 號 ( 即 5500円/位 )
第1 Round 會先上齊 2號餐牌內既所有菜色
即係 什麼壽司 , 蒸蛋 或 天婦羅 等等等等
通通都會先上一次
2nd Round 先開始想食乜 就叫乜
而我 & 老公
好明顯一早鎖定 6000円/ 位 3蟹放題
包括 : 毛蟹 , 長腳蟹 & 松葉蟹

 用左個半鐘同依到 D 蟹蟹大戰左 3 個回合
最後賽果
3隻毛蟹 , 4梳長腳蟹 & 隻半松葉蟹
是日晚餐 ( 連各 1 支汽水 ) 多謝 12,700円/ 2位
餐廳門口對正摩天輪 !!
食飽飽
返酒店接 媽咪 & 呀曈
向 狸小路 進發
每逢路口都會見到既 免費防滑沙 箱

@東橫 Inn On Foot 5 - 8 mins 就黎到 狸小路
 是日尾站 狸小路激安
呀曈見到 King Zise 既 零食 又點會唔心動呢 !!
  上齊糧餉可以打道回酒店
 
***
到講講今次既酒店
 札幌薄野十字路口既東橫 Inn
我地被安排到 10/F
~ Check in 小趣事 ~

- 原本房價 -
我 & 老公 Book 左 : 經濟雙人房 ( 細雙人房 ) 10,986円/ 2晚
  媽咪 & 曈 Book 左 : 雙床房  13,038円/ 2晚

由於我地需要同媽咪同層方便照顧
所以 出發前 2星期已經 Send 電郵同酒店講
請佢地安排我地同一樓層

當然
我地亦已得到 東橫 inn 既電郵回覆確認
但點知到岩岩 Check In 時
佢地竟然安排左分層比我地 =.="
經查問 及 出示佢地既確認電郵後
依家我 & 老公 就 Free Upgrade 到 雙人房 ( 即 大房 )
唉 ~ 所以話 東橫 Inn 真係 每放月下 ........ 呢 !
房景
咩都望唔到
***
東京 Inn 入住小禮物
Shiseido Skin Care 套裝
***
是日宵夜

***
~ 小分享 ~
北海道旅遊需知
[ 只供參考之用 ]
1) 天氣
以我地依個 Trip 為例 1月既札幌天氣 
2) 保暖
以下係小妹 & 家人既 Dress Code
i - 打底衫 & 打底褲 一定唔少得
ii - 面衫 - 當然係香港既加厚辦 ( 不過只係 中厚身既衛衣 )
( 注意 : 大街 ; 食店 & 商場 甚至 車站 或 車箱等 都有暖氣供應 )
iii - 面褲 - 牛仔褲 & 1條雪褲
iv - 褸 - 1件打底保暖 + 1件有帽羽絨
v - 保暖鞋墊
( 以媽咪 & 老公 親身試驗下圖依個鞋墊 暖係暖 但可惜 Last 唔耐 ! )
佢地既用後感 : 應該冇10hours 保暖
3) 防滑釘鞋套
除札幌外 所有戶外地區肯定需要 ! 
尤其@旭川站對出馬路 & 南小樽 或 小樽 上落斜路
4) 上網
今次係小妹 1st 參與 上網電話咭
接收情況大至良好 效果滿意
但記得預先上網搞個 Setting
最後
I phone 既朋友 記得帶埋條開機鎖匙

4 則留言:

  1. 我都喜歡住東橫Inn, 好在未試過甩漏, 呢一餐好正呀, 睇到都口水流!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~分層錯誤唔止依間,連將搬嗰間札幌站北口都係犯埋同一樣既錯誤!!
      依餐野食係ok 但唔夠底食!有時間睇埋打後嗰日.另一間就真係又底又正 ~

      刪除
  2. 哈哈! 以為你哋咁勁15隻松葉蟹呀, 睇錯^^
    你覺得邊款最鮮味?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 可能係我 d 字打得衰 ^.^"
      整體黎講 3 款蟹都 ok . 但我最鐘意毛蟹,又甜又多糕!而老公就鐘意啖啖肉既長腳蟹.所以參與得最小既係松葉蟹.

      刪除