富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-09

9th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 難陀燒肉放題 + 東橫 Inn 黑貓速遞 托運行李 ( ヤマト宅急便 ) Day 2 Part 3

返到札幌站
見到 Bake 既 芝士撻 岩岩出爐
當然要參與下
由於未夠鐘 Dinner
所以順勢@ Apia 行圈
大約 20:55 我地黎到今晚 Dinner 既餐廳
其實識得黎依到搵食 要多謝我既日文呀 Sir
是日 Dinner 選址
難陀
100mins 放題
大人 5100円 小朋友 3200円
~ 開餐 ~
Dinner 多謝 18,500円
***
試食感
我同老公都覺得依到底食過 えびかに合戦
***
呀曈一食飽就又有氣力玩啦 !! 
 
 Dinner 後向附近既 24超市進發
Oh ~ 燒蕃薯 !!
可惜我地食飽了 ~
原來北海道真係咩都貴過人 !
唉 ~
最後
@超市參與基本糧餉後 就打的回酒店
超市 - 東橫 Inn
唔洗跳標 車費只需 680円
4個人分 真係平過坐市電 XD
好彩打的返酒店
因為
前腳入酒店 . 跟住就落雪 !!  
 
哈哈 ~
係暖氣房睇雪景 真係別有一番風味 ^0^
但可惜依到係走廊呢 ........
***
是日甜品
Letao 既 芝士蛋糕 
試味感
冇方間講到咁好味 ! 試過就算啦 ~
***
是日戰利品
Hello Kitty 代表
北海道 D 野真係貴 !!
其他地區既記念幣 通常100円/ 個
但小樽依 D 要 200円/ 個 =.="
 小樽站前 100円店 代表
  小樽音樂本堂代表
LeTao 代表


***
~ 後話 ~
由於@北海道既行程 由聽日開始就要搬酒店
而12號後 重要離開札幌南下
加上今次帶住媽咪 & 曈
如果計埋佢地既行李 即係 Total 4件
確實會令我 & 老公 串步難行
正確 D 黎講 應該係 邊到都唔洗去 !
有見及始
我地決定先寄 2 件行李過東京酒店
所以
今晚要拎定份 From 黎填
等聽朝 Check Out 時 可以方便 D 
***

@東橫 Inn Front Desk 就可以拎到 ヤマト宅急便既速遞表格
( 即 - 黑貓速遞 )
速遞表格式分如下
填表情況如下
1. 收件地址 ( 將入住酒店 )
2. 寄件地址 ( 身在的酒店 )
[ 1 & 2 都請記得提供 Booking No. & Book 房人全名 ]
3. 收件日期 ( 可自訂 )
4. 收件時間 ( 可自訂 )
但據東橫 Inn 姐姐同我講
一般@北海道寄到東京的速遞件 ( 包括行李 ) 需預留 2 - 3日
 
***

2 則留言:

  1. 難陀, 我會記住佢的, 雖然唔知何年何月會去^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 難陀真係好底食架!就算自己唔黎都可以推介比朋友呀 ^0^

      刪除