富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-13

13th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 玉乃湯早餐 + 特急北斗 + JR函館站 Day 6 Part 1

是日行程
早餐 & Check Out@玉乃湯 - 落函館 - Lunch@函館朝市 - 五稜郭塔 - Check in @一乃松 
***
想浸個溫泉先吃早餐
所有要 06:00 起身
 早餐地點同樣@ 2/F
 嘩 !!早餐又係何其豐富呢 ~
 
 早餐後
我地開始 執拾細軟
@我妝身時
老公就帶呀曈落大堂參與打年糕 
你睇妹妹打得幾落力 !!
呀曈 就冇膽啦 .....
聽返老公講 當時叔叔 1st 個就邀請呀曈出去
點知佢當時竟然唔敢出去
依張相
係我地 Check Out 時 人地執野嗰陣補影架 !!
唉 ~
 
行到一半時
老遠已經見到巴士站好多人排梗隊 ......
反正人數夠 所以改坐的士
的士多謝 18xx円
( 雖然比巴士貴左 6xx円左右 但勝在唔洗搬行李 唔洗等 )
見有時間
我地就請司機叔叔送我地到依間登別站前 Supermarket
 由於拎住行李 所以要分批入去
無意中發現
一向治安好好既日本 原來依家開始唔好啦 !!
買完野向車站進發 
其實
出發前已經搵定依間站前郵局既位置
所以
佢包到咁我都認得佢 !! 0v0Y
 無錯 !
又係給自己寫信既時候
 @郵局 On Foot 到 JR 登別站 只需 5mins
哈哈 ~
呀曈站長向大家敬禮 !!
 
***
提提你
如果大家都同我地一樣
@登別 落 函館 的話
記得預早小小入閘
因為 月台@對面岸 要上落樓梯架 !!
*** 
超準時 坐上 11:32 開往函館既 特急北斗 8號
 可能天氣凍
老公 & 我 到左 12:xx 又要開餐
便當@車上買 多謝 900円
而呀曈
就繼續搵周公子傾計
唔知點解 越南下 會越大雪 !?
車程大約 2小時 25分
我地黎到 函館 啦 !!
由於時間既關係
要先搵 Locker 擺行李 
無散子 唔洗驚
依到有自動換錢機
今次要租大 Locker 多謝 700円

沒有留言:

張貼留言