富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-01-14

14th Jan 2016 - 北海道 & 東京 之旅 : 湯川溫泉 + 函館空港 Day 7 Part 2

由 十字街 到 湯の川温泉
需時約 35mins
@站既旁邊有間超市
印象中好似收 21:00
 依到有手信禮盒 ; 乾貨 ; 蔬果 & 飲品 就連酒 通通都有
 @市電站前
除左有超市外 旁邊重有足湯
回程時
呀曈話要臨別秋波 係咁瞓天使
哈哈 ~ 比佢搞到一地都係天使 XD
出入一乃松都會經過鮫川
 
咁凍都有鴨 ?!
不過 依家正值中午 太陽出來了 就話好啫 ......
呀 ~ 唔知佢地夜晚瞓邊呢 ?
大約 14:xx 返到一乃松拎埋行李
可以過機場
因為 湯の川温泉 離 函館空港 非常近
所以 我地坐的士
  @一乃松 坐的士 到 函館空港
只需 1300円 
 一般正常情況下
內陸線只要登機前1個鐘黎 Check in 就 Ok
 
Check in 後
呀曈話要玩多陣雪
 
而我 ....... 就寫左句 : 到此一遊 ^v^Y
為依次北海道之旅 畫上完美句號
 Yeah )) 終於影到佢個地下啦 !!
 
函館空港個 Duty Free 真係好大 !!
其實佢係入閘前既 Shop 所以係咪免稅我都唔知
反正我都買唔到 5000円
不過 ..... 岩岩比呀曈玩雪玩耐左
搞到我又行唔晒依到呀 ))))) >0<
最後衝刺後
入閘
好彩冇因為岩岩既地震而影響到航班
準時 15:45 起飛
內閘後參與 好味道蘋果汁
因為 ANA 內陸機 一般情況下只會提供
水 或 茶
而我鍾意果汁

由  函館 飛 羽田 需時 1小時30分
大約 17:xx 返到黎 東京羽田空港
拎埋行李 向新宿進發 

沒有留言:

張貼留言