富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-24

23rd Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D7 Part 2 - 仁川機場 + 機場退稅 + 回港

酒店 到 機場 - 
東大門 到 首爾站 轉 首爾機場站 到 機場
由於老公 T Money 冇晒錢 . 真係夾都冇岩 - 0 won  . 所以 . 佢買飛 - " 1 次性 交通咭 " 
但有一個條款 ! 就係 @ 指定車站 唔可以轉車 ~
車費 畫 1 價 1150won/ 次 + 500won Deposit 
依張就係 1 次性 交通咭 
去到你's 目的地後 . 出閘後搵返依部幾退返交通咭 Deposit 500won ~
 
********
小趣事 - 
正當老公退飛時 . 冇意中 又比我地預到有趣指示牌 - 交通咭原來要入電架 !!
See - 充電器
 
********
入閘 ~  
黎到 首爾站 . 照指示牌入首爾 火車站大堂
一到車站 . 只要直行到尾 .
機鐵站入口 
但入到黎只有電梯 ?? 咁係邊到買車飛 ?
好彩遇到識小英文's 管理員叔叔 . 經查問後 , 原來 @B3/F 買車飛  . ( 轉幾次電梯落到 B3 )
老公又要買飛 ~依張就係單次性既過機場's 八達通               
依個閘分別有 2 種車 -
1. 直接去到機場 ( 即總站@機場 )
2. 只到 黔巖  ( 即總站@黔巖 )
其實 . 2 架種車's 路線都一樣 . 分別係 ~ 如果你坐" 2 " . 就要 @ 黔巖 轉車 .
反正路程一樣 . 我地見車就上 . 
由於依班唔係直到機場 . 所以比例上小人好多 .
黎到 "黔巖" 要先落車 . 再等下班 去機場's 車 . 一般 5 -10mins . 而且只係原月台上落車( 轉車 ) .  
再次上車去機場
@ 車內 . 除左提供 航班資料 之外 .  連當地 溫度 都有提供 !
連轉車 . 大約 1個鐘多 DD . 黎到機場站

叉電中 ~
Check In ~
Oh ~ 班機要 Delay ...... 
 
******** 
提提你 -
退稅程序 : ( 去到機場後 )
1. 先到你's 航空公司 Check In . @ Check In 時 . 同空姐姊姊 講 - Dry Free
2. 當 空姐姊姊 幫你搞好 Check In 手續後 . 佢會比返件事李你 ~
3. 拉你件行李 到 " J 排" 對出 Counter 
4. 到 Counter 後 , 照以下指示 -
先到 " 1 " 比職員打印 . 之後到 " 2 " 交底你件行李寄倉
5. 照平常一樣入閘 
6. 入閘 & 過關 後 . 由 "28號" 位轉入去 . 
7. 睇返你要退's 稅係咩顏色 . 跟顏色排隊收錢 .
8. 完成整個退稅手續 
 
********
收埋退稅既錢 . 我地向登機閘口進發
經過不停上上 落落 + 冇人架洗電車後 . 終於黎到 123 登機大樓 .
由於班機 Delay + 身上重有 Won . 細佬提意搵地方食野 用埋佢 .  
提提你 - 依間快餐店's 汽水 可以添飲 ~
 
******** 
提提你 :
以當時機場 Floor Plan . 根本冇指示 有 or 冇 又或 邊到 有吸煙室 !
但原來係 123 閘口後面 ( @ 123閘口行過小小 . 有間屋仔 ) 就係 吸煙室 ~
所以 . 如果你地都係依邊上機 . 可以行黎依到 叉電 !
叉完電 . 去個廁所 . 
終於可以上機啦 ~ 
乜咁岩呀 ?  
等左陣 ..... 呀貓飛左啦 ......而我地 ...... 繼續 Delay ing 囉 ~ 唉 !
唔知等左幾耐 ..... 終於到我地啦 ~
即代表 我終於離開依個 Keroro 星 . 可以返地球啦 !
我咁講並唔係代表我想家 ! 而係 ....... 如果你問我用咩形容依個 Trip -
我會答你 - 冇啖好食 + 冇野好買 + 冇野好行 !
坦白講 . 依個 Trip 唔係玩得唔開心 . 原定行程 . 亦通通順利完成 ~
但唔知點解 . 我係首爾依幾日 . 不論去到邊都覺得自己返左大陸咁 !
總知對 Keroro D 野 樣樣提唔起勁 ~
其實唔止我有依個感覺 . 連 老公 . 細佬 什至冇乜要求's 媽咪 都有同感 !

所以 . 我估 短期內 ( 幾年內 ) 都唔會再黎首爾 ~
一句講晒 : 韓國對我地黎講 . 真係一個 去過就算既地方 !  
起飛冇幾耐 . 有野食 ~ 老公既  - 
我既 -
食飽瞓一陣 . 返到地球啦 !!
好明顯 , 落機第一時間叉電啦 !
足足 Delay 左 個幾鐘 !!
曈曈今次都有黎接我地呀 !! 終於記得影相啦 ~

沒有留言:

張貼留言