富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-18

17th Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D1 Part 2 - 釜山西面地鐵出口 + 西面東橫INN

@ 釜山 . 我地簡左入住 西面's 東橫INN .
等我同大家分享下 西面站  到 酒店's 各出口位置 :
由 西面站 共有 3 個出口比較近 酒店 -
分別係 :  
8號出口 ( 樓梯 Only ) - @ Starbucks 旁 - 酒店官網只提供左依個出口
10號出口 ( 有電梯 及 樓梯 ) - @ 出口行幾步 . 都 @ Starbucks 旁
12號出口 ( 有 Lift 及 樓梯 ) - 在出 Lift 後 行幾步 轉個灣 都係 Starbucks 旁 . 
但其實 以上 3 個出口 @地底係相通 ! ( 即 - 唔洗入閘都 Ok )  
而 10號 & 12號 既出口距離 . 就係下圖咁 - 
過左 Starbucks 後 . 沿路直行 
行約 5mins 後 . 會行到 1 個 十字馬路 . 過馬路後 . 就會見到 7 -11 .
其實 7-11 就係馬路邊 ( 習角位 ) . 位置都相當易搵 .
而 馬路既另一邊 就係 D City ( @ 7-11 對面 )
哈哈 ~ 我地見到酒店啦 !!
入到酒店 . 老公同細佬搞 Check in 手續時 ,
我就係酒店幫大家四圍影 -
酒店 Lift 口
Lift 對回就係 水機 & 汽水機   
洗衣房就係大堂既廁所旁邊  
搞好晒 Check in 手續 & 寄存好呀貓之後 .
向西面樂天進發 ~ 
不過 ~ 係介紹 西面樂天 前 . 先介紹下 西面東橫 Inn 先 ~  
******** 
由於我地一早就到 . 所以房相係夜晚補影的 .
拎返呀貓 拎埋鎖匙 . 我地上房啦 ~  
同傳說一樣 . 用 Lift 時 要以酒店鎖匙咭作確認 .
* 所以 . 如果冇鎖匙咭作確認 , 就算部 Lift 係地下 , 佢都唔會開門比你架  !!
睇睇 Floor Plan . 我地住 508 . 而媽咪佢地就係 502 .
中間雖然隔左 2 間房 . 都算方便 .
由於我地一早 ( 09:xx ) 到 @ Check in + 寄存行李 時 .  
即場同酒店講 . 請佢地安排我地同一樓層 .
但如果你地冇咁早到 , 可能需要出發前 1 日 , 以 電話 或 Fax 向酒店要求便可 .
入房 - 
我同老公既雙人B房
@房內 除左可以 以電話線 插入 NoteBook  連線上網之外 .
全酒店係舊年 ( or 前年 ?? ) . 亦提供 Free Wi - Fi . 
即只要於酒店範圍內 . 除時可用 手機 上網
而房內地方 . 亦相當見洗 ~
其他的 . 都係 Standard 擺法 -
好似 : 書枱
又或係 廁所 都係同日本一樣 ! 
不過唯一同日本唔用既地方 , 係客房冇牙刷 或 牙膏 提供 . 
但就每日送你水 2 支 ~  
至於媽咪嗰邊 ( 雙床房 ) 情況 . 大至就係咁 - 
都係同日本既 一模一樣 !!
 
******** 
題外話提提你 :
@ 西面依間東橫 Inn 係有雙連房提供 
( 即 : 除 2 房外有獨立門口出入外 . 房內還有一門相連 )   
不過 . 房種需要一樣 ! ( 即 : 雙床房 連 雙床房 / 雙人房 連 雙人房 ) 
訂用方法 : 入住前約 1星期 ( 或幾日 ) 前 . 以 電話 或 Fax 預留 便可
但 ! 係先到先得 ~
另外 係依間 東橫 Inn 會 Stand by 一個識講英文's 職員 . 
而講國語's @依 3日我就未預過 ~  
********

沒有留言:

張貼留言