富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2012-11-20

19th Nov 2012 - 釜山.爾首7日遊 D3 Part 1 - 西面郵局 + 坐火車上首爾 + 東大門東橫INN

是日行程
西面郵局 - 坐火車上首爾 - 東大門東橫 Inn Check in - 往十里 - 夜遊東大門
********
是日早餐 . 
食飽飽 . 上房墊行李 . Check Out + 寄存行李之後 .
就出發過郵局 . 因為又到左例行工事既時候 - 寄信 . 哈哈 ~
由 酒店過郵局 . 其實好簡單 - 只要行返過酒店前's 7-11 轉灣直行 .
全程約 15mins 左右 . 所以話咁快就黎到郵局 ~
而郵局入面有個別職員 . 算識小小日文 & 英文 ( 單字) . 所以溝通尚算 Ok .
但國語就 .........  ( 唔識 ) 
Post Card + 空郵郵費 390won/ 張
比個地圖大家參考下啦 ~
下圖藍圈 1 及 2 號所指既地方 . 就係酒店附近 ( 西面 )'s 郵局 . 
而我地當然簡左 2 號
( 即 7 -11 轉灣 ) & ( 如想睇得清楚 D , 可輕按下圖 )
 
寄完信 . 可以返酒店拎行李 ~ 
向火車站進發 !!
西面 ( 119 . 218 ) 到 釜山站 ( 113 ) . 可直接坐 1號線 . 
比個地鐵出口圖大家參考下 ~
下圖所示 . 8號出口雖然最近火車站 . 不過就要行樓梯 !
如果大家唔想行樓梯的話 . 可以好似我地咁 . 用 4 號出口出 . 
因為我覺得 . 只係路面行 & 地底下 既分別 . 有 Lift 唔坐咪好笨  
而且又咁岩 . 我地出閘位又正正係 4 號出口附近 .
所以 . 當然用 4 號出口出啦 ~
嘟 ~ 依家係 10:xx 多D D . @ 我預期時間內黎到火車站 !
因為我地 Book 左 11:00 's 火車站 . 另外 . 重要換火車飛 . 
所以 時間果然岩岩好 ~
 
釜山 ))) 我地走啦 !! 有緣再見 ~
 
********
題外話 . 提提你 -
東橫 Inn 釜山站 1  店 . 果然同火車站好近 . 只要過條馬路仔就到 .
不過 . 以當日對附近環境's 觀察 . 我都係鍾意西面店 多 D D ! 
******** 
其實 . 我地較早前 ( 出發前幾日 ) 已經上網訂左今日上首爾's 火車飛 .
所以 . 依家只要拎返封 Confirm Letter 黎 買飛 Counter & 出示證件 .
就馬上換到火車飛 .  非常方便 ~ ( 需時大約 5mins . 當然未計排隊時間 )
而今日好好彩 . 可能係星期一's 關係 ~ 唔洗排隊 . 直入換飛 !   
出示證件 :
@ 訂飛時 . 網站除左問你 日期 ; 時間 ; 人數 & 地點 外 . 
重會問你拎其中一位乘客's 名 黎做記錄 .
到換飛時 . 職員會問你拎返當日 ( 訂飛時 ) 輸入's 乘客 Passport 黎做確認 .
之後先會比張火車飛你 .
KTX 網上訂飛 : >請按<  
換完飛 . 
入閘 ~ 
落到月台 . 時間真係岩岩好 . 
擺好行李冇耐 . 就開車啦 ~
經過 2個幾鐘既車程 . 我地黎到首爾啦 !!
@首爾火車站 . 有晒水牌教你點去 1 & 4 號線's 地鐵站. 
就算出左閘 . 水牌都隨處可見 ~ 
所以 . 唔洗怕會蕩失路架 ! 
@ 車站便利店買 T Money ~
搞掂 !
T Money - Deposit 2500won/ 張 + 增值 5000won
 
********
題外話 . 提提你 -
類似下圖's 自動售賣/ 增值 T Money 機 , 真係隨處 ( 隨站 ) 可見 .
但 !! 除非你想要張 限量版 T Money . 如果唔係 . 小妹建議大家 .
同我地一樣 . @ 站內便利店買就 Ok 啦 ~ 因為 :
便利店 Deposit : 2500won/ 張 ( 另需增值 )
自動售賣機  Deposit : 3000won/ 張 ( 另需增值 ) 
另外 :
如果大家 @ 釜山時已購入 Cash Bee 的話 . 黎到首爾可以 @ 7-11 增值 使用 !
可惜我地黎到首爾 後先知 ....... 唉 ~
搞到我地依家 1 個人有 2 張同一功能既 交通咭 ( 八達通 )
 
********
上車 - 向 東大門 進發 ~
由 首爾 ( 426 ) 到 東大門歷史文化公園 ( 422 ) 可坐 4號線直達
大約 8 mins 左右車程 . 我地黎到 東大門歷史文化公園 ( 422 )
我地黎到傳說中既 天國的階梯  !! 
果然並必浪得虛名 !!  真係轉晒灣架 ~  
就係依條梯 . 令我學識 "天國的階梯" 既下一句 係咩 ~ 
比 3 秒大家估下 - 3 ~ 2 ~ 1 ~
無錯啦 ~ " 天國的階梯 " 下一句 就係 " 人間的電梯"

我數過啦 ~ 依條 天國的階梯 Total 72 級 !! ( 未計中間平台嗰幾步 )
即係差唔多成百步先上返黎路面 !!  
我同呀貓 終於行完依條 天國的階梯 ~ 
回氣 Ing ~ 
一出站 . 行 2 步 , 我地黎到 酒店 ( 東大門東橫INN ) 啦 ~

沒有留言:

張貼留言